  • 21. Data: 2007-11-21 00:08:20
    Temat: Re: Sad grodzki czy mandat ??
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Yzedef wrote:

> [...]
    > jak sedzina pyta jak zdarzyl dobiec przez 3 pasy :)), musze sobie to jakos
    > logicznie opracowac:), bo byl na pasach w malej czesci.. to fakt.... ale
    > ewidentnie zrobil to celowo, uciekal.. i potem sie jeszcze szarpal ze mna co
    > bodajze jest nagrane w zgloszeniu na 112 z tego co wiem scjagali to
    > nagranie, wiec moze to beda jakies elementy lagodzace:), pozatym 13lat jazdy
    > i jeden maly mandat.. 4pkt. za predkosc.. tez moze sie liczyc?? no inigdy
    > nie bylem na takim czyms :) wiec jakies doswidczenie nowe bedzie :)

    sprawa o nieustapienie pierwszeństwa będzie rozpatrywana niezależnie od
    tego co gościu zrobił. Nikt nawet o to nie będzie pytał.
    Będzie ich interesowało gdzie był pieszy kiedy zacząłeś skręcać, czy
    zwolniłeś, czy przyspieszyłeś, czy gościu musiał zwolnić, żeby cię
    przpuścić czy przyspieszyć, żeby nie zostać rozjechanym.

    Jakoś to blado widzę, bo nikt nie kopie z buta w samochód jak nie musiał
    przed nim uciekać, ale próbować zawsze możesz.

  • 22. Data: 2007-11-21 02:34:48
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Yzedef pisze:
    > nagranie, wiec moze to beda jakies elementy lagodzace:), pozatym 13lat jazdy
    > i jeden maly mandat.. 4pkt. za predkosc.. tez moze sie liczyc?? no inigdy
    > nie bylem na takim czyms :) wiec jakies doswidczenie nowe bedzie :)

    Bedzie na pewno brane pod uwage, tylko od obroncy (masz obronce czy
    bronisz sie sam?) zalezy w jakim kontekscie temat ten zostanie
    poruszony. Ale jest to jakis atut na Twoja korzysc - swiadczy o tym, ze
    nie jestes piratem drogowy, a ten jeden raz kazdy moze sie spieszyc.

    --
    venioo + czerwona calibra c20ne
    http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!

  • 23. Data: 2007-11-21 05:18:24
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ty również zachowujesz się jak polaczek. Jeśli wmawiasz nam, że jechałeś
    > na strzałce,

    A gdzie żeś wyczytał, że on na strzałce skręcał???

    Piotr

  • 24. Data: 2007-11-21 06:21:12
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Mam taka sprawe

    Nawet jeżeli kierowca bezczelnie wymusza pierwszeństwo to sąd wychodzi z
    założenia, że sa inne sposoby na ukaranie kierowcy niż kopanie w samochód.
    Pozostaje tylko kwestia, w wersję której strony sąd uwierzy. Ten wątek mozna
    zamknąć polubownie przed trafieniem z nim do sądu. Jeżeli się dogadacie to
    policja zamyka sprawę nawet bez własnego uczestnictwa (musi mieć tylko twoją
    zgodę na piśmie). Np facet płaci Ci za uszkodzenia i jest po sprawie. Jednak z
    twojego opisu wynika, że taki scenariusz jest wątpliwy - pewno warunek
    pieszego byłby - ja nie płacę i wycofuję swoje zgłoszenie. Teraz zalezy - kto
    jest bardziej z was uparty :-)

    K.

  • 25. Data: 2007-11-21 07:03:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A gdzie żeś wyczytał, że on na strzałce skręcał???

    Widziałeś kiedyś, aby i piesi i jadące samochody miały jednocześnie
    zielone? Taki przypadek jest możliwy jedynie wtedy, gdy samochód ma tzw.
    "strzałkę". Poza tym inni o tym pisali, a wątkotwórca nie protestował.

  • 26. Data: 2007-11-21 08:17:31
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Widziałeś kiedyś, aby i piesi i jadące samochody miały jednocześnie
    > zielone? Taki przypadek jest możliwy jedynie wtedy, gdy samochód ma tzw.
    > "strzałkę". Poza tym inni o tym pisali, a wątkotwórca nie protestował.

    Ja widziałem. Opisywać mi się nie chce, więc rysunek:
    http://wipos.p.lodz.pl/~radob/sytuacja.jpg

    Autentyczne skrzyżowanie w Łodzi (Kilińskiego - Piłsudskiego).

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 27. Data: 2007-11-21 10:38:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > zielone? Taki przypadek jest możliwy jedynie wtedy, gdy samochód ma
    > tzw. "strzałkę". Poza tym inni o tym pisali, a wątkotwórca nie

    normalnie ROTFL...
    Nie widziałes nigdy sytuacji zeby pieszy i samochody miały jednoczesnie
    zielone swiatło? Przeciez tak jest na kazdym skrzyzowaniu! Tyle ze dla
    skrecajacych w lewo czy prawo to zielone nie jest bezwzgledne, wlasnie ze
    wzgledu na tych pieszych. Moze niech pytajacy narysuje mapke pasów, znaczen
    swiateł i pokaze jak jechał, wtedy bedzie widac cos wiecej.

    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
    najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso

  • 28. Data: 2007-11-21 10:39:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jakoś to blado widzę, bo nikt nie kopie z buta w samochód jak nie musiał
    > przed nim uciekać, ale próbować zawsze możesz.

    ja kiedys widzialem jak gosciu kopał auto które stało zaparkowane i nic mu
    nie zrobiło, wiec nie generalizuj. Rózne czubki chodza po ulicach... :(

    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
    Jan Jakub Rousseau

  • 29. Data: 2007-11-21 17:43:48
    Od: "Yzedef" <w...@o...pl>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > twojego opisu wynika, że taki scenariusz jest wątpliwy - pewno warunek
    > pieszego byłby - ja nie płacę i wycofuję swoje zgłoszenie. Teraz zalezy -

    Zdecydowanie ja :) koles od razu wychodizl z zalozenia ze nic mu nie zrobie
    i za nic nie zaplaci.. taki pewny tego byl.. wiec w sumi mi bardiej chodzi o
    zasade i to aby mial nauczke.. inaczej pomysli dobrze zrobilem bede tak
    czynil czesciej, pozatym on ma sprawe karna o popelnienie przestepstwa i
    ewentualnie zrypane juz papiery.. ja tylko 6 punktow i jakas.. a jaka mam
    nadzieje iz nie wysoka grzywne jaka zasadzi sad:)), co do kolegi ktory pisze
    o strzalce zielonej itp.. to w sprawie jest to malo istotne. ja i on mialem
    zielone swiatlo i wszedzie tak masz.. jak skrecasz w prawo...

  • 30. Data: 2007-11-21 18:21:14
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > koles od razu wychodizl z zalozenia ze nic mu nie zrobie

    Na pewno on jest w gorszej sytuacji. Ciężko będzie mu przekonać sąd, że go
    potrąciłeś tyłem samochodu jadąc do przodu. Tobie grozi kara jak za
    przekroczenie prędkości a jemu art 288 KK.
    Ma zdecydowanie więcej do stracenia niż Ty. Pieniactwo pieniactwem ale jest
    rozsądny to załatwi sprawę polubownie i zapłaci te kilkaset złotych za naprawę
    samochodu. Jak tylko dowie się jakie konsekwencje mu grożą.