  • Data: 2006-01-21 16:48:54
    Temat: Rzowiązanie umowy o prace
    Od: "mariusz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuje w firmie ponad 5 lat. Mam od początku podpisaną umowę na czas
    nieokreślony. rozumiem ze obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia.
    Na obecny rok przysługuje mi 26 dni urlopu + 2 opieki nad dzieckiem.
    Chciałbym rozwiązać umowe z dniem 30 kwietnia. W jaki sposób załatwić aby
    wypłaconono mi ekwiwalent za ten urlop. Do kwietnia raczej go nie bede mogł
    wykorzystać a potem mi przepadnie gdyż mam załatwioną legalną pracę w Anglii
    na umowe o prace wraz z ubezpieczeniem a niestety urlop z Polski tam nie
    przechodzi. Mam zaciągniętą z Zakładowego Funduszu pożyczkę i ekwiwalent za
    urlop chciałbym przeznaczyć na jej spłate.

    Proszę o podpowiedź jak najlepiej rozwiązać umowe.