  • 1. Data: 2003-06-13 22:59:37
    Temat: Rutynowa kontrola tozsamosci przez policje
    Od: Centinel<q...@s...com>

    Mam jedno pytanie: skad moge dowiedziec sie jakie prawa i obowiazki
    ma policja w czasie rutynowej kontroli dokumentow np. na ulicy i
    przede wszystkim czego policji nie wolno robic, jakich zasad musza sie
    trzymac, jakie dzialania wykraczaja poza zakres ich kompetencji.
    Chcialbym miec pewnosc, ze moja niewiedza nie przyczynia sie do
    mojej szkody...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-06-13 23:37:47
    Temat: Re: Rutynowa kontrola tozsamosci przez policje
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Centinel napisał:
> [...]
    > trzymac, jakie dzialania wykraczaja poza zakres ich kompetencji.
    > Chcialbym miec pewnosc, ze moja niewiedza nie przyczynia sie do

    Buacha cha cha cha !!!!!!!
    Człowieku - obudź się! Żyjesz w państwie policyjnym z wszelkimi tego
    konsekwencjami.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 3. Data: 2003-06-13 23:47:07
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 14 Jun 2003 01:37:47 +0200, Arek napisał/napisała:
    > Buacha cha cha cha !!!!!!!
    > Człowieku - obudź się! Żyjesz w państwie policyjnym z wszelkimi tego
    > konsekwencjami.

    hmm dziwne, ze TY jeszcze pałka w glowe nie dostales ani razu.. moze to
    kwestia nazebnego ochraniacza, ktory nosisz przy sobie ? :>>

    --
    * brak kandydatek na zone ;) * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 4. Data: 2003-06-13 23:50:15
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Papik napisał:
    > hmm dziwne, ze TY jeszcze pałka w glowe nie dostales ani razu..

    nie dostał? a myślisz, że czemu takie pierdoly wypisuje w usenecie? :P

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2003-06-13 23:56:14
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 14 Jun 2003 01:50:15 +0200, scream napisał/napisała:
    > nie dostał? a myślisz, że czemu takie pierdoly wypisuje w usenecie? :P

    To efekt bledu genetycznego w koncu BruzdyWGenach :>

  • 6. Data: 2003-06-14 15:30:33
    Od: Centinel<q...@s...com>

    Panowie, z calym szacunkiem , ale nie prosilem was o jakakolwiek
    opinie na moj temat, ani opinie na temat mojego posta, prosilem o
    porade czy jakis uzyteczny link...Poza tym, to odnosi sie chyba do
    kazdego z nas i wartoby było znac swoje prawa i mozliwosci policji,
    zeby uniknac naduzyc czy niezgodnego z prawem traktowania. To
    powazny temat.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2003-06-14 18:25:07
    Od: "Piotr" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Centinel" <q...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojej szkody...
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Po pierwsze obowiązuje ustawa o Policji i po drugi stosowne rozporządzenie
    wykonawcze w sprawie ...legitymowania.. a jeżeli chodzi o kontrolę drogową
    to rozp. w sprawie kontroli drogowej i kodeks drogowy.
    Dostępne na www.policja.gov.pl

  • 8. Data: 2003-06-15 08:58:04
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    poczytaj sobie ustawę o policji

  • 9. Data: 2003-06-15 23:43:39
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Sat, 14 Jun 2003 15:30:33 +0000, Centinel wrote:

> [...]
    > było znac swoje prawa i mozliwosci policji, zeby uniknac naduzyc czy
    > niezgodnego z prawem traktowania. To powazny temat.

    oni nie dyskutowali na twój temat ani twojego postu, ale na temat Arka i
    jego postu.

    pozdrav

    maHo

    --