  • Data: 2006-11-19 15:02:16
    Temat: Rozwód - prośba o rad
    Od: "Grodo" <(ZmienXna2000)grodoX@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam mały problem i chciałbym zasięgnąc rady.

    Otóż, 6 lat temu ożeniłem się z pewną Panią. Przed małżeństwem miałem
    fundamenty pod dom i
    samochód. W trakcie małżeństwa Pani zmieniła obywatelstwo na niemieckie.
    Wystąpiła o rozwód - taki bez podziału winy. Ja uważam, że to ona nabroiła,
    ale nigdy nie wiadomo co osądziłby Sąd jeśli miałby osądzić czyjąś winę.
    Jako niemka nie ma prawa do majątku w polsce (?). Moje pytanie jest
    następujące,
    czy ktoś może wie, czy powinienem się zgodzić na taki rozwód (bez podziału
    winy?) czy może się szykuje jakaś nowa zmiana w prawie o której nie wiem?
    Pytam, bo później będzie podział majątku... I moze się jej upiec.

    Reasumując, czy warto godzić się na taki rozwód, czy niech Sąd zdecyduje kto
    winny? Wiem, pytanie względne.
    I druga sprawa - czy ona ma jakies prawo do mojego domu?

    Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

    Najlepsze pozdrowienia

    MM