  • Data: 2004-08-30 19:54:17
    Temat: Rozwod i co dalej?
    Od: "Borowka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o porade, jak postępować. Rozwód mamy za sobą. Nie było sprawy o
    podział majątku, bo porozumieliśmy się z byłą małżonką, że mieszkanie
    (spółdzielcze, własnościowe, było na mnie) zostanie jej, a reszta zostanie
    dla mnie. Jak teraz załatwić aby mieszkanie bylo na nią ? Obawiam się że
    jeżeli tego formalnie jakoś nie uregulujemy to kiedyś będę musiał ponosić
    koszty niezapłaconego czynszu i rachunków za prąd itd. Nie chciałbym robic z
    tego sprawy w sądzie. Czy można to jakoś załatwić na drodze pozasądowej ?
    J.B.