  • 31. Data: 2009-05-11 08:24:57
    Temat: Re: Rozwód - alimenty
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tomasz karśnicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gu8j29$h2t$1@news.wp.pl...

    > 24h/dobę), a dla niej ani złotówki, bo dlaczego ma babę utrzymywać.
    > No i co Wy na to?

    Suce kopa w dupe, ale na dziecko mozna zadac wiecej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 32. Data: 2009-05-11 08:27:47
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    SDD pisze:

    > Hmmmm - z jakiego powodu Cie trafia?
    > Ze nie chce suce placic odszkodowanai za nie pociaganie?
    > Przeciez ma racje!

    To Twój pogląd. Jak bym się tak nie zachował. Zmarnował babce życie.
    Sama sobie dzieciaka nie zrobiła. Gdyby go nie miała, nie musiałaby
    rezygnować z pracy. Ale to z kolei jest moje zdanie i nie każdy musi się
    z nim zgadzać.
    tomasz

  • 33. Data: 2009-05-11 08:30:39
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    tomasz karśnicki napisal:
> [...]
    > Sama sobie dzieciaka nie zrobiła. Gdyby go nie miała, nie musiałaby
    > rezygnować z pracy. Ale to z kolei jest moje zdanie i nie każdy musi się

    Ehm, na ta sprawe mozna patrzec z dwoch stron np. tak: babka
    od 16 lat siedzaca z niepelnosprawnym dzieckiem w domu
    kompletnie sie zapuscila, zapomniala, ze jest kobieta,
    do czego sluzy makijaz i przede wszystkim zapomniala,
    dlaczego facet z nia chcial byc. I teraz wielkie zdziwienie,
    ze go 'nie pociaga'. No bo kto ma go pociagac? Sluzaca?
    Kuchta? Zona ma trzy funkcje: kochanki w lozku, gospodyni
    w domu i matki dzieciom. Czy przypadkiem twoja znajoma nie
    ograniczyla sie wylacznie do trzeciej funkcji, a faceta
    sprowadzila wylacznie do roli zaopatzeniowca? Niech stanie
    przed lustrem ze swoim zdjeciem sprzed szesnastu lat, popatrzy
    najpierw na to zdjecie, potem na odbicie i zapyta siebie, kim jest
    ta zaniedbana, zapuszczona kobieta w lustrze i co ma z nia wspolnego.

    Jak malzenstwo sie rozlatuje, to nigdy nie jest wina jednej strony.
    Od atrakcyjnej babki faceci nie uciekaja. A atrakcyjna trzeba umiec
    byc. To nie jest samoistne.

    Ale to juz psychologia, a nie prawo :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 34. Data: 2009-05-11 08:49:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jacek_P pisze:

> [...]
    > najpierw na to zdjecie, potem na odbicie i zapyta siebie, kim jest
    > ta zaniedbana, zapuszczona kobieta w lustrze i co ma z nia wspolnego.

    Napisz może równie 'obiektywny' portret tego faceta.

    Właśnie przerabiam podobny wątek. Facet zażądał spłaty połowy wartości
    mieszkania nabytego w czasie małżeństwa. Ma prawo. Tyle, że z 20
    wspólnych lat przepracował zawodowo ok. 1 roku (!), pozostały czas na
    utrzymaniu żony (nie, zdrowy). Mieszkanie zaś zostało kupione za
    pieniądze pożyczone od jej ojca. Oczywiście o alimentach po rozwodzie
    nie było co marzyć.

    --
    spp

  • 35. Data: 2009-05-11 09:08:11
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    I teraz wielkie zdziwienie,
    > ze go 'nie pociaga'. No bo kto ma go pociagac? Sluzaca?
    > Kuchta?

    No właśnie tego zupełnie już nie rozumiem, bo babeczka jest "pierwsza
    klasa". To Dama przez duże D. Gdyby się mną interesowała chociaż
    odrobinę w innym sensie niż "przyjaciel męża" (chyba już jednak nie
    jestem jego przyjacielem, po tym co robi)- to niech się wprowadza z
    dzieciakiem do mnie, tak jak stoi. Z miejsca.
    tomasz

  • 36. Data: 2009-05-11 09:36:39
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jotte pisze:

    > U nas to związek mężczyzny i kobiety itd., resztę każdy zna.
    > A już tylko nieco ponad 1k km stąd jest trochę inaczej.
    > Co kraj, to obyczaj.

    Tak, takie kraje też istnieją:

    Saudyjski sąd: mężowie mogą bić rozrzutne żony
    Mężowie mają prawo bić żony, które są rozrzutne. Do takiego wniosku
    doszli sędziowie z Arabii Saudyjskiej podczas seminarium poświęconego...
    przemocy domowej - informuje CNN.
    Anglojęzyczna gazeta saudyjska "Arab News" przytacza interpretację
    sędziego Hamada Al-Razine. - Jeśli mężczyzna daje kobiecie 320 dolarów,
    a ona wydaje z tego 240 dolarów na abaya (czarna szata przykrywająca
    całą kobietą, obowiązkowa w Arabii Saudyjskiej - red.) z markowego
    sklepu, a potem mąż uderza ją w twarz za to, to kobieta zasługuje na
    taką karę - oświadczył sędzia.

    --
    spp

  • 37. Data: 2009-05-11 12:59:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > sobie dzieciaka nie zrobiła. Gdyby go nie miała, nie musiałaby rezygnować
    > z pracy. Ale to z kolei jest moje zdanie i nie każdy musi się z nim

    Sluchaj. Niech zazada tysiaka alimentow *na dziecko* - i np. wynajmie
    fachowa opieke za te kase.
    Wtedy bedzie OK.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 38. Data: 2009-05-11 20:35:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a07f1a3$1@news.home.net.pl spp <s...@o...pl> pisze:

> [...]
    > sędziowie z Arabii Saudyjskiej podczas seminarium poświęconego... przemocy
    Niegłupi kraj...
    Ciekawe, czy trudno dostać wizę stałego pobytu? ;)
    Mityczny Noe miał potomstwo z córkami. Inny mit pozwala nam kombinować czy
    ludzkość mogła się rozwinąć z jednej pary bez chowu wsobnego.
    Z kolei pewien cesarz uczynił konia senatorem, inny ożenił się z siostrą, a
    jeszcze inny kopulował z matką.
    To dawniej.
    Dziś znany muzyk żeni się ze swym partnerem, milionerka zapisuje swój
    majątek psu, a premier (obecnie: były) pewnego kraju pozostaje w
    konkubinacie z kotem.
    Trzeba iść z postępem - chyba zamelduję u siebie moje auto, a jeśli pożycie
    będzie sie układać to oświadczę mu się oferując wspólnotę majątkową.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2009-05-11 20:41:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a07e67b$1@news.home.net.pl spp <s...@o...pl> pisze:

> [...]
    > żony (nie, zdrowy). Mieszkanie zaś zostało kupione za pieniądze pożyczone
    > od jej ojca. Oczywiście o alimentach po rozwodzie nie było co marzyć.
    Może po prostu znakomity strateg finansów domowych?
    Doradzał żonie jak i gdzie ma zarabiać, planował dochody, wydatki,
    oszczędności, pilnował dyscypliny budżetu domowego.

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2009-05-12 05:56:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jotte pisze:

    > Może po prostu znakomity strateg finansów domowych?
    > Doradzał żonie jak i gdzie ma zarabiać, planował dochody, wydatki,
    > oszczędności, pilnował dyscypliny budżetu domowego.

    Niestety, był zwykłym trutniem. :(

    --
    spp