  • 1. Data: 2005-04-22 07:18:01
    Temat: Rozwiązanie umowy z TPSA bez konsekwencji
    Od: Anonim <o...@i...pl>

    Cytuje pytanie znajomego:

    "Aneks do umowy - jak rozwiazac
    Hey,

    wczoraj podpisalem aneks do mojej 640 a dzis looknalem na netie (pewnie
    bylo wczesniej) i za ta sama cene jest 1024 - da sie jakos to odkrecic ??
    nie minelo 24 godziny.

    dzieki"

    Zdrówka,
    Gal.

  • 2. Data: 2005-04-22 07:36:17
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy z TPSA bez konsekwencji
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > wczoraj podpisalem aneks do mojej 640 a dzis looknalem na netie (pewnie
    > bylo wczesniej) i za ta sama cene jest 1024 - da sie jakos to odkrecic ??
    > nie minelo 24 godziny.

    Gdzie to podpisał ? Jesli poza lokalem tp czyli np. w domu to ma 10 dni
    na odstąpienie.

  • 3. Data: 2005-04-22 07:42:01
    Od: Anonim <o...@i...pl>

    On Fri, 22 Apr 2005 09:36:17 +0200, KrzysiekPP wrote:

    > Gdzie to podpisał ? Jesli poza lokalem tp czyli np. w domu to ma 10 dni
    > na odstąpienie.

    A to ma znaczenie gdzie? Bo niestety nie wiem...

    Gal.

  • 4. Data: 2005-04-22 07:56:37
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Anonim napisał(a):
    > A to ma znaczenie gdzie? Bo niestety nie wiem...
    Ma znaczenie. Prawo mowi ze jesli podpisujesz umowe poza siedziba
    firmy-uslugodawcy, to masz termin (bodajze 10 czy 14 dni) na odstapienie
    bez zadnych konsekwencji

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 5. Data: 2005-04-22 08:05:16
    Od: "Dodi" <d...@w...pl>

    > Ma znaczenie. Prawo mowi ze jesli podpisujesz umowe poza siedziba
    > firmy-uslugodawcy, to masz termin (bodajze 10 czy 14 dni) na odstapienie
    > bez zadnych konsekwencji

    Jest zdaje się 10 dni na odstąpienie od umowy w takim wypadku (podpisania
    poza siedzibą firmy), ale czasem w umowie jest zastrzeżone, że osoba
    odstępująca musi ponieść jakieś koszty manipulacyjne.

  • 6. Data: 2005-04-22 08:25:52
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jest zdaje się 10 dni na odst?pienie od umowy w takim wypadku (podpisania
    > poza siedzib? firmy), ale czasem w umowie jest zastrzeżone, że osoba
    > odstępuj?ca musi ponie?ć jakie? koszty manipulacyjne.

    To jest dozwolona klauzula ?

  • 7. Data: 2005-04-22 09:45:26
    Od: buraxta <b...@g...com>

    KrzysiekPP wrote:
    > To jest dozwolona klauzula ?

    Nie jest dozwolona AFAIK, poza tym jeśli w umowie nie jest wyraźnie
    podane, że konsument ma prawo w ciągu 10 dni do odstąpienia to termin
    ten wydłuża się do 3 miesięcy. Dotyczy to na pewno umów kupna-sprzedaży,
    jak jest z usługami to nie wiem.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 8. Data: 2005-04-22 11:25:32
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Gdzie to podpisał ? Jesli poza lokalem tp czyli np. w domu to ma 10
    > dni na odstąpienie.

    Czy podpisanie aneksu to jest zawarcieie umowy?
    Nie bić - nie wiem

  • 9. Data: 2005-04-22 15:56:44
    Od: "RySZARd" <c...@k...mowi.nie.spamerom.pl>

    Użytkownik "Anonim" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > wczoraj podpisalem aneks do mojej 640 a dzis looknalem na netie (pewnie
    > bylo wczesniej) i za ta sama cene jest 1024 - da sie jakos to odkrecic ??

    Jeżeli masz stara 640 bez limitu to się nie gorączkuj
    jak przejdziesz na szybszą bedziesz miał z limitem

    pozdrawiam
    RySZARd