-
1. Data: 2007-12-18 16:24:45
Temat: Rozwiązanie umowy neostrada TP
Od: "Przemek " <t...@W...gazeta.pl>
Witam.
Mam nadzieję że właściwa grupa. Jeżeli nie, to przepraszam.
Mam problem z TP.
W listopadzie 2005 roku podpisałem umowę o Neostradę 128. Może to się wydać
dziwne ale byłem zadowolony. Nic nie przerywało a mnie do przeglądania stron,
poczty i komunikatorów spokojnie ta prędkość wystarczała. Po około roku
zwiększyli samoistnie prędkość o dwa razy, ale mniejsza z tym.
W listopadzie 2007 kończyła się umowa i zgodnie z regulaminem trzeba rozwiązać
umowę 30 dni wcześniej. Wszystko ok, poszedłem do punktu (dokładnie 33 dni
wcześniej), ponieważ zaproponowali mi nową umowę na rok a jak już wspomniałem
mnie Neostrada odpowiada to podpisałem ten aneks. Nadal miało być w cenie
promocyjnej coś koło 49 zł. W listopadzie dostaje rachunek za telefon i szok.
Do czasu trwania starej umowy mam po cenie promocyjnej a pozostały okres po
cenie normalnej (97 plus VAT). Szybki telefon na błękitna linie i składam
reklamacje. Po dwóch tygodniach dostaje odpowiedź że nie mogą przyjąć tego
aneksu bo mam w TP plan socjalny na telefon. I że już dwa lata temu nie
powinienem mieć Neostrady po tych cenach promocyjnych. Jak oni tak do mnie to
ja napisałem pismo że rozwiązuje umowę ze skutkiem natychmiastowym paragraf 4
ust. 3 pkt 2 (TP świadczy usługę w sposób niezgodny z umową). W punkcie gdzie
składałem sprawdzili mi że rozwiązanie ma nastąpić z dniem 12 grudnia. A ja do
dnia dzisiejszego mam nadal włączoną Neostradę. Oczywiście przysłali rachunek
za grudzień i tam też Neostradę mam liczoną po 97 plus VAT i jeszcze mam
niedopłatę za rachunek z listopada bo ja im zapłaciłem tyle ile miało być z wg
umowy.
Podpowiedzcie mi co jeszcze mogę zrobić. Bo każda rozmowa z TP to jak by walił
głową w mur. Żadnych konkretów i za każdym razem prosimy przyjść za dwa dni. A
oni tak sobie dalej liczą i boję się że za chwilę stanę się ich dłużnikiem nie
z mojej winy bo ja ze swojej strony zrobiłem wszystko dobrze i w terminie.
Przepraszam za przydługi opis.
Serdecznie pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2007-12-18 16:28:25
Temat: Re: Rozwiązanie umowy neostrada TP
Od: Arek <a...@e...net>
Użytkownik Przemek napisał:
[..]
> oni tak sobie dalej liczą i boję się że za chwilę stanę się ich dłużnikiem nie
> z mojej winy bo ja ze swojej strony zrobiłem wszystko dobrze i w terminie.
> Przepraszam za przydługi opis.
Po pierwsze - nic na gębę, tylko papier jest cierpliwy i przydatny w sądzie.
Po drugie - jak znam życie to co byś nie zrobił to za jakiś czas
zapukają do Twojego telefonu panowie z Kruka lub inne takie z żądaniem
zapłaty "zaległych" rachunków :)
pozdrawiam
Arek
--
www.arnoldbuzdygan.com
-
3. Data: 2007-12-18 16:39:31
Temat: Re: Rozwiązanie umowy neostrada TP
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "Przemek "
> umowę 30 dni wcześniej. Wszystko ok, poszedłem do punktu (dokładnie
> 33 dni
> wcześniej), ponieważ zaproponowali mi nową umowę na rok a jak już
> wspomniałem
> mnie Neostrada odpowiada to podpisałem ten aneks. Nadal miało być w
> cenie
> promocyjnej coś koło 49 zł. W listopadzie dostaje rachunek za
> telefon i szok.
> Do czasu trwania starej umowy mam po cenie promocyjnej a pozostały
> okres po
> cenie normalnej (97 plus VAT).
jak podpisali aneks to oni nie wywiązują się z umowy - przejdz np do
Netii lub Tele2
z płaceniem mialem to samo jak mi sioe skoncyzla umowa na DSL250 i
chcialem zmienic na na DSL1000 - powiedzili, ze zbadają czy są warunki
technoiczne i badali tak ponad miesiac licząc drozej niz w okresie
objetym umową.
Ja płacilem, ale ja tego wniosku nie rozpatrywali to poszedlem do
telepunktu i mowie: "albo umowa albo przechodze do Tele2" i okazalo
sie ze umowe wydrukowali od ręki.
Potem nadal liczyli jakbym umowy nie mial. Dopiero na reklamacje przez
9393 odkrecili wszystko nanosząc korekty za ostatnie parę miesięcy
(tez nie za wszystko).
Myślę, że skoro płacisz zgodnie z umową a oni suię z niej nie
wywiązują to sprawa będzie jasna
*** blad ***
-
4. Data: 2007-12-18 17:38:03
Temat: Re: Rozwiązanie umowy neostrada TP
Od: "Pawcio" <l...@i...pl>
Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
news:fk8t6a$1u0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Przemek "
>> umowę 30 dni wcześniej. Wszystko ok, poszedłem do punktu (dokładnie 33
>> dni
>> wcześniej), ponieważ zaproponowali mi nową umowę na rok a jak już
>> wspomniałem
>> mnie Neostrada odpowiada to podpisałem ten aneks. Nadal miało być w cenie
>> promocyjnej coś koło 49 zł. W listopadzie dostaje rachunek za telefon i
>> szok.
>> Do czasu trwania starej umowy mam po cenie promocyjnej a pozostały okres
>> po
>> cenie normalnej (97 plus VAT).
>
> jak podpisali aneks to oni nie wywiązują się z umowy - przejdz np do Netii
> lub Tele2
>
> z płaceniem mialem to samo jak mi sioe skoncyzla umowa na DSL250 i
> chcialem zmienic na na DSL1000 - powiedzili, ze zbadają czy są warunki
> technoiczne i badali tak ponad miesiac licząc drozej niz w okresie objetym
> umową.
> Ja płacilem, ale ja tego wniosku nie rozpatrywali to poszedlem do
> telepunktu i mowie: "albo umowa albo przechodze do Tele2" i okazalo sie ze
> umowe wydrukowali od ręki.
> Potem nadal liczyli jakbym umowy nie mial. Dopiero na reklamacje przez
> 9393 odkrecili wszystko nanosząc korekty za ostatnie parę miesięcy (tez
> nie za wszystko).
>
> Myślę, że skoro płacisz zgodnie z umową a oni suię z niej nie wywiązują
> to sprawa będzie jasna
> *** blad ***
ja omijam wszystko co ma zwiazek z TP i nie psuje sobie nerwow.
-
5. Data: 2007-12-19 09:16:35
Temat: Re: Rozwiązanie umowy neostrada TP
Od: "Mart" <q...@o...pl>
> Mam nadzieję że właściwa grupa. Jeżeli nie, to przepraszam.
> Mam problem z TP.
Czasami to się zastanawiam jak ta firma funkcjonuje na rynku - chyba siłą
rozpędu???
Ponieważ likwidowałem firmę rozwiązałem umowę o świadczenie usług Neostrada.
Od 1 sierpnia nie mam sygnału ale regularnie co miesiąc otrzymuje fakturę.
Regularnie również dzwonię na błękitną linię gdzie uzyskuje zapewnienie, że
jestem wycofany z systemu i z pewnością nie otrzymam już kolejnej faktury.
Otrzymuję korektę faktury i..... wszystko zaczyna się od nowa
Teraz napisałem już do "kwatery głównej" i co otrzymałem w odpowiedzi????
Że moja sprawa została zbadana i coś mi sie w głowie pomieszało bo nikt do
mnie nie wysyłał żadnych faktur i wszystko zostało przeprowadzone w
najlepszym porządku :)))) I podpisał sie pod tym jakiś pracownik /czyt.
kierownik/ z krwi i kości - żenada
--
MART
"The way out"
G 60Csx
-
6. Data: 2007-12-20 07:01:19
Temat: Re: Rozwiązanie umowy neostrada TP
Od: "Tomasz R" <d...@g...pl>
> sie ze umowe wydrukowali od ręki.
> Potem nadal liczyli jakbym umowy nie mial. Dopiero na reklamacje przez
> 9393 odkrecili wszystko nanosząc korekty za ostatnie parę miesięcy (tez
> nie za wszystko).
>
> Myślę, że skoro płacisz zgodnie z umową a oni suię z niej nie wywiązują
> to sprawa będzie jasna
Ja natomiast mialem zupelnie przeciwnie, przez dwa lata korzystalem z 2x dls
1000
i nigdy nie dostalem rachunku, a minely juz dwa lata :)
ich system nie uwzglednial tego chyba
iz telefon byl na kogos innego a dsla na mnie :)