    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy neostrada TP
    Date: Tue, 18 Dec 2007 17:39:31 +0100

    Użytkownik "Przemek "
    > umowę 30 dni wcześniej. Wszystko ok, poszedłem do punktu (dokładnie
    > 33 dni
    > wcześniej), ponieważ zaproponowali mi nową umowę na rok a jak już
    > wspomniałem
    > mnie Neostrada odpowiada to podpisałem ten aneks. Nadal miało być w
    > cenie
    > promocyjnej coś koło 49 zł. W listopadzie dostaje rachunek za
    > telefon i szok.
    > Do czasu trwania starej umowy mam po cenie promocyjnej a pozostały
    > okres po
    > cenie normalnej (97 plus VAT).

    jak podpisali aneks to oni nie wywiązują się z umowy - przejdz np do
    Netii lub Tele2

    z płaceniem mialem to samo jak mi sioe skoncyzla umowa na DSL250 i
    chcialem zmienic na na DSL1000 - powiedzili, ze zbadają czy są warunki
    technoiczne i badali tak ponad miesiac licząc drozej niz w okresie
    objetym umową.
    Ja płacilem, ale ja tego wniosku nie rozpatrywali to poszedlem do
    telepunktu i mowie: "albo umowa albo przechodze do Tele2" i okazalo
    sie ze umowe wydrukowali od ręki.
    Potem nadal liczyli jakbym umowy nie mial. Dopiero na reklamacje przez
    9393 odkrecili wszystko nanosząc korekty za ostatnie parę miesięcy
    (tez nie za wszystko).

    Myślę, że skoro płacisz zgodnie z umową a oni suię z niej nie
    wywiązują to sprawa będzie jasna
    *** blad ***