-
1. Data: 2010-04-04 18:09:45
Temat: Rozwiazanie umowy - ERA
Od: "CRAY" <c...@w...pl>
Witam,
Trzy tygodnie temu w siedzibie firmy/domu zjawil sie przedstawiciel Ery z
oferta na blueconnect, po przedstawieniu oferty zdecydowalismy sie na zakup
poniewaz odpowiadaly nam warunki. W piatek przyszla pierwsza faktura z
ktorej wynika ze oprocz abonamentu za internet musimy placic rowniez
abonament za zwykly nr/karte sim, przedstawiciel ani razu nie wspomnial o
dodatkowych kosztach itp, w umowie rowniez nie ma wzmianki o dodatkowym
numerze. Czy mozna zrezygnowac/rozwiazac taka umowe ? Czy jest jakis termin
np 30 dni po podpisaniu na rezygnacje uwzgledniajac ze umowa zostala
podpisana pomiedzy operatorem i spolka cywilna oraz ze zostala podpisana
poza punktem sprzedazy ?
Pozdrawiam
-
2. Data: 2010-04-04 19:42:37
Temat: Re: Rozwiazanie umowy - ERA
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
CRAY pisze:
> Witam,
>
> Trzy tygodnie temu w siedzibie firmy/domu zjawil sie przedstawiciel Ery z
> oferta na blueconnect, po przedstawieniu oferty zdecydowalismy sie na zakup
> poniewaz odpowiadaly nam warunki. W piatek przyszla pierwsza faktura z
> ktorej wynika ze oprocz abonamentu za internet musimy placic rowniez
> abonament za zwykly nr/karte sim, przedstawiciel ani razu nie wspomnial o
> dodatkowych kosztach itp, w umowie rowniez nie ma wzmianki o dodatkowym
> numerze. Czy mozna zrezygnowac/rozwiazac taka umowe ? Czy jest jakis termin
> np 30 dni po podpisaniu na rezygnacje uwzgledniajac ze umowa zostala
> podpisana pomiedzy operatorem i spolka cywilna oraz ze zostala podpisana
> poza punktem sprzedazy ?
Zrezygnować, to nie, ale skoro naliczona jest opłata nie występująca
w cenniku, to warto reklamować.
--
Liwiusz