eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozwiazanie umowy - ERA › Rozwiazanie umowy - ERA
  • Data: 2010-04-04 18:09:45
    Temat: Rozwiazanie umowy - ERA
    Od: "CRAY" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Trzy tygodnie temu w siedzibie firmy/domu zjawil sie przedstawiciel Ery z
    oferta na blueconnect, po przedstawieniu oferty zdecydowalismy sie na zakup
    poniewaz odpowiadaly nam warunki. W piatek przyszla pierwsza faktura z
    ktorej wynika ze oprocz abonamentu za internet musimy placic rowniez
    abonament za zwykly nr/karte sim, przedstawiciel ani razu nie wspomnial o
    dodatkowych kosztach itp, w umowie rowniez nie ma wzmianki o dodatkowym
    numerze. Czy mozna zrezygnowac/rozwiazac taka umowe ? Czy jest jakis termin
    np 30 dni po podpisaniu na rezygnacje uwzgledniajac ze umowa zostala
    podpisana pomiedzy operatorem i spolka cywilna oraz ze zostala podpisana
    poza punktem sprzedazy ?

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1