eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozwiazanie umowy - ERA › Re: Rozwiazanie umowy - ERA
  • Data: 2010-04-04 19:42:37
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy - ERA
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    CRAY pisze:
    > Witam,
    >
    > Trzy tygodnie temu w siedzibie firmy/domu zjawil sie przedstawiciel Ery z
    > oferta na blueconnect, po przedstawieniu oferty zdecydowalismy sie na zakup
    > poniewaz odpowiadaly nam warunki. W piatek przyszla pierwsza faktura z
    > ktorej wynika ze oprocz abonamentu za internet musimy placic rowniez
    > abonament za zwykly nr/karte sim, przedstawiciel ani razu nie wspomnial o
    > dodatkowych kosztach itp, w umowie rowniez nie ma wzmianki o dodatkowym
    > numerze. Czy mozna zrezygnowac/rozwiazac taka umowe ? Czy jest jakis termin
    > np 30 dni po podpisaniu na rezygnacje uwzgledniajac ze umowa zostala
    > podpisana pomiedzy operatorem i spolka cywilna oraz ze zostala podpisana
    > poza punktem sprzedazy ?


    Zrezygnować, to nie, ale skoro naliczona jest opłata nie występująca
    w cenniku, to warto reklamować.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1