  • Data: 2007-09-10 17:10:50
    Temat: Rozwalona felga na.......Polskiej "drodze"
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sprawa wygląda następująco:

    w drodze na ważne, bardzo ważne spotkanie rozwaliłem felgę - tzn. została
    ona wykrzyiona i to porządnie na ogromnej dziurze (której wczoraj jeszcze
    nie było) w drodze. Stres wzrósł, ale pojechałem dalej. Po spotkaniu okazuje
    się, że powietrze uszło z opony - w ostateczności skończyło się na
    prostowaniu felgi w warsztacie, żeby jakoś dojechać do domu...a teraz czas
    kupić nową felgę.

    Czy są jakieś szanse realne na odszkodowanie/zwrot kosztów z GDDKiA?

    Policja nie była wzywana, bo nie pomyślałem o tym/nie było na to czasu, za
    to jest jeden świadek - mój pasażer. Ponadto ew. świadectwo ustne z zakładu,
    gdzie felga była prostowana.

    Jak to formlanie załatwić?

    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na propozycje.
    fatrix