  • 1. Data: 2003-09-02 06:53:23
    Temat: Rozprawa przelozona czy odroczona?
    Od: "Piotr Paradysz" <c...@i...pl>

    Ostatnia rozprawa odbyla sie w polowie lipca. Sad wyznaczyl termin nastepnej
    dopiero na 5 wrzesnia poniewaz "byl na urlopie". Czy rozprawa powinna sie
    rozpoczac od nowa?

    Piotr Paradysz

  • 2. Data: 2003-09-02 06:54:46
    Temat: Re: Rozprawa przelozona czy odroczona?
    Od: "Piotr Paradysz" <c...@i...pl>

    Chodzi o sprawe karna

  • 3. Data: 2003-09-02 14:40:31
    Od: Dredd<...@...pl>

    A kiedy w sprawie odbył się pierwszy termin rozprawy i kiedy odczytano
    akt oskarżenia? (czy przed czy po 1 lipca 2003?)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-09-02 20:23:47
    Od: "Piotr Paradysz" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > A kiedy w sprawie odbył się pierwszy termin rozprawy i kiedy odczytano
    > akt oskarżenia? (czy przed czy po 1 lipca 2003?)

    przed 1 lipca

  • 5. Data: 2003-09-03 14:07:56
    Od: Dredd<...@...pl>

    W takim razie według mnie stosuje się tu przepisy k.p.k. w wersji
    obowiązującej przed 1 lipca 2003 r. a zatem rozprawa może toczyć się
    w dalszym ciągu tylko wtedy jeśli strony się temu nie sprzeciwią. W
    razie sprzeciwu stron, winna rozpocząć się od nowa.
    Zob. art. 402 kpk (bodaj) w brzmieniu obowiązującym przed 1.07.03

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-09-03 15:36:53
    Od: "Piotr Paradysz" <c...@i...pl>

    Jeszcze jedno pytanie: Kiedy oskarzony moze powolac swiadka? Przed pierwsza
    rozprawa czy w trakcie trwania sprawy?

  • 7. Data: 2003-09-04 13:22:04
    Od: Dredd<...@...pl>

    Może powołać i przed (na piśmie) i w trakcie (na piśmie lub ustnie do
    protokołu) Dokładniej: złożyć wniosek dowodowy o przesłuchanie
    konkretnego świadka na konkretne okoliczności. Wniosektaki
    podlega ocenie Sądu, który albo go dopuści albo oddali. Ostateczną
    granicą składania wniosków dowodowych w danej instancji jest moment
    zamknięcia przewodu sądowego co zwykle następuje przed tzw.
    głosami stron czyli końcowymi przemówieniami poprzedzającymi
    udanie się sądu na naradę nad wyrokiem

    -> http://usenet.pomocprawna.info