  • Data: 2003-02-08 22:34:21
    Temat: Rozpadajaca sie firma2...
    Od: "Karotka_19" <t...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam po raz 2, wybaczcie ze takie 2 posty, ale mam pytanie, liczylismy
    material firmy, ktory wyniosl 40.000 zł., czyli na 2 osoby to jest po 20
    tys, ale rok temu, zona wspolpracownika pozyczyla nam do firmy 20 tys. zl. i
    teraz mam pytanie, czy ta ktowa miesci sie w wartosci materjalu? czy do tych
    20 tys. trzeba doliczyc jeszcze 10? na pozyczke nie bylo zadnej umowy, po
    prostu dala, pozyczyla, i teraz nie wiem czy mam oddawac te pieniadze(
    polowe) czy tez ta kwota ma byc w towarze i mam negocjowac o to, a nawet
    udac sie do prawnika itp...
    jesli to mozliwe to prosze o pomoc...
    pozdrawiam
    PS: ceny sa przykladowe, wiec prosze sie nie sugerowac kwotami... chodzi mi
    dokladnie o to co mam zrobic i jak
    Prosze o pomoc