    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozliczenie za ogrzewanie - problem
    Date: Tue, 21 Oct 2008 03:22:05 -0700 (PDT)

    W kwietniu zakupiłem mieszkanie i przez 4 miesiące płaciłem czynsz z
    kosztami ogrzewania.
    Teraz nastąpiło rozliczenie kosztów ogrzewania i jest 800 zł do zwrotu
    i poprzednia właścicielka lokalu domaga się pełnego zwrotu tej kwoty,
    ale z tego wychodzi że ja płaciłem przez 4 miesiące za nic.
    W akcie notarialnym mam zapis że rozliczenie z CO dokonane będzie
    pomiędzy spółdzielnią a tamtym właścicielem.

    Kto ma tu rację i czy da się coś tu zrobić żebym nie był stratny te
    ponad 400 zł? Czy mogę np wołać od Spóldzielni zwrotu mojego wkładu na
    CO?