  • 31. Data: 2010-06-01 21:32:02
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Chyba chciałeś napisać "surowsze".

    Zdaje się chodziło po porównanie traktowania kierujących samochodami z
    kierującymi rowerami? Potencjalne zagrożenie karne dla rowerzysty jest
    2x niższe ;)

  • 32. Data: 2010-06-01 22:17:49
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-01 23:31, Użytkownik s...@m...com napisał:

    > Po prostu policja jest nadgorliwa w stosunku do rowerzystów, i spora część
    > mijanek rowerzysta-patrol kończy się zatrzymaniem.

    Na prowincji gdzie mundurowi nie maja się czym wykazać czymś
    normalnym jest czepianie się rowerzysty. Mandat za jazdę po chodniku
    lub za "niemanie" świateł w słoneczny dzień jest czymś normalnym.
    Jak od takiego kontrolowanego poczują piwko to od razu alkomat
    i mają "przestępcę".

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2010-06-01 22:19:28
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-01 22:57, Użytkownik Jotte napisał:

    > Udowodnij tę bezsensowną tezę.

    Poczekam aż Ty udowodnisz że jest bezsensowna a potem podam
    linka do informacji ilu i za co siedzi w naszych więzieniach.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-06-01 22:28:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu411h$7ir$3@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Poczekam aż Ty udowodnisz że jest bezsensowna a potem podam
    > linka do informacji ilu i za co siedzi w naszych więzieniach.
    Mnie, synu, wali twoje czekanie, a twoje zdanie mam w dupie.
    Tak, tak - w dupie.
    Gadaj sobie z Lawą-idiotą i spadaj.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-06-01 22:49:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 1 Cze, 20:48, Andrzej Lawa

    > PS: nie twierdzę, że są, niemniej jednak ustawowa definicja podlega
    > różnym interpretacjom,

    niby
    31) pojazd - środek transportu przeznaczony do poruszania się po
    drodze oraz maszynę lub urządzenie do tego przystosowane,

    ale jako jaki pojazd zakwalifikowac np. rolki? ;)

    na sile moze 47) rower - pojazd jednośladowy lub wielośladowy
    poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem,

    ale wtedy rolkarz powiniem byc wyposazony w swiatla, hamulec,
    dzwonek... i jezdzic trzymajac rece na kierownicy ;)

    > ktoś tu kiedyś wspominał o czepianiu się z paragrafu za
    > kierowanie pojazdem pod wpływem jakiegoś podchmielonego co... podpierał
    > się o rower idąc obok niego (czyli z formalnego punktu widzenia powinien
    > być traktowany jako pieszy).

    nie chodzilo przypadkiem o "prowadzenie pojazdu pod wplywem..." a on
    prowadzil ten rower? :)

    WS

  • 36. Data: 2010-06-01 22:56:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WS pisze:
> [...]
    > drodze oraz maszynę lub urządzenie do tego przystosowane,
    >
    > ale jako jaki pojazd zakwalifikowac np. rolki? ;)

    IMHO zależy jakie. Gdyby producenci/importerzy/sprzedawcy zadbali o to,
    by w instrukcji było napisane, że "wrotki nie są dostosowane do ruchu po
    drogach publicznych" to przynajmniej ten jeden element swobody
    sędziowskiego wyboru zostałby zlikwidowany ;)

> [...]
    >
    > ale wtedy rolkarz powiniem byc wyposazony w swiatla, hamulec,
    > dzwonek... i jezdzic trzymajac rece na kierownicy ;)

    Są rowery bez świateł, z rozwalonymi hamulcami i bez dzwonka. A nie raz
    widziałem ludzi jadących "bez trzymanki"... Nie jechali rowerem, czy
    jechali rowerem niezgodnie z przepisami? ;)

    > nie chodzilo przypadkiem o "prowadzenie pojazdu pod wplywem..." a on
    > prowadzil ten rower? :)

    Ech, tutaj też jest pewna niespójność w przepisach - kwestia
    "prowadzenie pojazdu" a "kierowanie pojazdem". Patrz: jak prowadzisz
    rower idąc obok niego to wg. PoRD jesteś pieszym czyli zasadniczo nie
    powinieneś zostać uznany za kierującego pojazdem.

    Z drugiej strony w paru innych miejscach - np. KK - jest mowa o
    "prowadzeniu pojazdu będąc w stanie".

  • 37. Data: 2010-06-01 22:58:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > Poczekam aż Ty udowodnisz że jest bezsensowna a potem podam
    > linka do informacji ilu i za co siedzi w naszych więzieniach.
    > :-)

    Daruj sobie - z tym kretynem "jotte" nie da się rzeczowo dyskutować.
    Albo mu przytakujesz, albo zmiesza ciebie z błotem - innego wyboru nie daje.

  • 38. Data: 2010-06-01 23:22:57
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 00:28, Użytkownik Jotte napisał:

    > Mnie, synu, wali twoje czekanie, a twoje zdanie mam w dupie.
    > Tak, tak - w dupie.
    > Gadaj sobie z Lawą-idiotą i spadaj.

    Wydało sie dzieciaku że poza żądanie udowodnienia czegoś
    od rozmówcy brak argumentów. To teraz strzel focha i
    przestań sie odzywać.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2010-06-02 00:08:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu44oj$82k$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Wydało sie dzieciaku że poza żądanie udowodnienia czegoś
    > od rozmówcy brak argumentów.
    Ja pier...lę, ale wpadłem.

    > To teraz strzel focha i przestań sie odzywać.
    Dobra.
    Kretyn-Lawa się pewnie odezwie.

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2010-06-02 00:15:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.06.2010 00:56), Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > drogach publicznych" to przynajmniej ten jeden element swobody
    > sędziowskiego wyboru zostałby zlikwidowany ;)

    Czy na pewno? Idąc tą logiką, jeżeli w quadzie masz informację że
    "pojazd nie jest dostosowany do ruchu po drogach publicznych" - możesz
    jeździć nawalony jak messerszmit i mogą ci nafiukać?

    p. m.