eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRok po upływie gwarancji odkryłem, że mnie oszukiwano...Rok po upływie gwarancji odkryłem, że mnie oszukiwano...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.ett.com.ua!not-for-mail
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rok po upływie gwarancji odkryłem, że mnie oszukiwano...
    Date: Mon, 24 Dec 2012 10:57:15 +0100
    Organization: ETT newsserver
    Lines: 30
    Message-ID: <kb98tq$18jj$1@news.ett.com.ua>
    NNTP-Posting-Host: 176.96.161.223
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.8; rv:17.0) Gecko/17.0
    Thunderbird/17.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:712983
    [ ukryj nagłówki ]

    W 2009 roku kupiłem piec co. oczywiście uruchamiał go autoryzowany
    serwis. Od samego początku czujnik ciśnienia wskazywał na to, że jest
    uszkodzony - to było moje przeczucie (raz pokazywał ciśnienie 1,4 za
    chwilę po niespełna sekundzie 1,9, za chwilę 1,1,...). Wg. serwisanta,
    który był również u mnie na przeglądzie serwisowym po roku, TAK MIAŁO
    BYĆ. Nie wierząc jednak serwisantowi zadzwoniłem do serwisu centralnego
    i tu również usłyszałem, że to nie jest źle i TAK MA BYĆ.

    Teraz już po upływie 3 lat czujnik padł definitywnie. Zamówiłem nowy w
    tej samej firmie gdzie kupiłem piec, wymieniłem i okazało się, że jednak
    tak nie miało być bo ten czujnik pokazuje ciśnienie bez skoków, a
    przynajmniej ze skokami naturalnymi - rośnie temperatura - zwiększa się
    ciśnienie i odwrotnie i to nie w ułamku sekundy, a w rozsądnym czasie.


    Nie mam żadnych papierów, że to zgłaszałem bo wszystko było ustnie lub
    telefonicznie.
    Czuję, że zostałem oszukany, a na dodatek właściciel firmy sprzedał
    markę innej firmie. Serwisant nie jest już serwisantem tej firmy.

    Czujnik może i nie kosztował wiele bo 180 zł (choć i tego mi nikt
    dał...) ale czuję się oszukany i chcę utrzeć komuś nosa.

    Czy w tej sytuacji mogę cokolwiek zrobić. Zażądać zwrotu kasy za czujnik?

    W chwili obecnej jestem po rozmowie tel. z nowym właścicielem firmy ale
    wg. wstępnego rozeznania mam niewielkie szanse na jakąkolwiek pomoc.
    Czekam na oficjalne stanowisko.

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1