-
1. Data: 2012-12-24 10:57:15
Temat: Rok po upływie gwarancji odkryłem, że mnie oszukiwano...
Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>
W 2009 roku kupiłem piec co. oczywiście uruchamiał go autoryzowany
serwis. Od samego początku czujnik ciśnienia wskazywał na to, że jest
uszkodzony - to było moje przeczucie (raz pokazywał ciśnienie 1,4 za
chwilę po niespełna sekundzie 1,9, za chwilę 1,1,...). Wg. serwisanta,
który był również u mnie na przeglądzie serwisowym po roku, TAK MIAŁO
BYĆ. Nie wierząc jednak serwisantowi zadzwoniłem do serwisu centralnego
i tu również usłyszałem, że to nie jest źle i TAK MA BYĆ.
Teraz już po upływie 3 lat czujnik padł definitywnie. Zamówiłem nowy w
tej samej firmie gdzie kupiłem piec, wymieniłem i okazało się, że jednak
tak nie miało być bo ten czujnik pokazuje ciśnienie bez skoków, a
przynajmniej ze skokami naturalnymi - rośnie temperatura - zwiększa się
ciśnienie i odwrotnie i to nie w ułamku sekundy, a w rozsądnym czasie.
Nie mam żadnych papierów, że to zgłaszałem bo wszystko było ustnie lub
telefonicznie.
Czuję, że zostałem oszukany, a na dodatek właściciel firmy sprzedał
markę innej firmie. Serwisant nie jest już serwisantem tej firmy.
Czujnik może i nie kosztował wiele bo 180 zł (choć i tego mi nikt
dał...) ale czuję się oszukany i chcę utrzeć komuś nosa.
Czy w tej sytuacji mogę cokolwiek zrobić. Zażądać zwrotu kasy za czujnik?
W chwili obecnej jestem po rozmowie tel. z nowym właścicielem firmy ale
wg. wstępnego rozeznania mam niewielkie szanse na jakąkolwiek pomoc.
Czekam na oficjalne stanowisko.
Ariusz
-
2. Data: 2012-12-24 12:26:50
Temat: Re: Rok po upływie gwarancji odkryłem, że mnie oszukiwano...
Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:kb98tq$18jj$1@news.ett.com.ua...
> Czy w tej sytuacji mogę cokolwiek zrobić. Zażądać zwrotu kasy za czujnik?
Jesteś w stanie udowodnić, że zgłoszenia miały miejsce i otrzymałeś takie, a
nie inne odpowiedzi?
Pozdrawiam
X
-
3. Data: 2012-12-24 13:12:30
Temat: Re: Rok po upływie gwarancji odkryłem, że mnie oszukiwano...
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Ariusz wrote:
>
> Czy w tej sytuacji mogę cokolwiek zrobić
nic.