  • 11. Data: 2010-10-30 18:09:30
    Temat: Odp: Rezerwacje domen
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iaf4nf$nps$...@n...onet.pl...

    > Typowy przykład pieniactwa ze strony MS. Koszt całej hecy był spory, domena
    > wygasła. Prócz prawników nikt nie miał z tego żadnej korzyści. imho MS się
    > skompromitował.

    to teraz moze sprawdz jeszcze raz czy wygasla...

  • 12. Data: 2010-10-30 18:10:35
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Bo nieopatrznie zapytał ile według nich domena jest warta. Prawnicy MS go
    > rozjechali zarzutem zakupu domeny na handel.

    ztcw to chcial za nia 10k usd

    > Gdyby szedł w zaparte, że to
    > tylko na swój użytek, to pewnie by wygrał.

    pewnie tak

  • 13. Data: 2010-10-30 19:08:09
    Temat: Re: Rezerwacje domen
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 29.10.2010 17:07, mi wrote:
    > ^^^^^^^^
    >
    > Strony doszły do _ugody_. Afair szczegóły nie zostały ujawnione, ale
    > domena przez pewien czas przekierowywała na microsoft.com. Obecnie
    > wykorzystywana przez podmiot inny niż MS.

    mikerowesoft.com przekierowuje do
    http://www.bing.com/search?q=mikerowesoft&form=MSSRP

    wiec tak jakby Microsoft ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 14. Data: 2010-11-01 18:06:52
    Temat: Re: Odp: Rezerwacje domen
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 30.10.2010 20:09, m4rkiz wrote:
    > to teraz moze sprawdz jeszcze raz czy wygasla...

    Nie rozróżniamy wygaśnięcia domeny od jej ponownej rejestracji?

    Domena została zarejestrowana ponownie w 2006 roku po zwykłym wygaśnięciu.

    mi

  • 15. Data: 2010-11-01 19:45:13
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > mikerowesoft.com przekierowuje do
    > http://www.bing.com/search?q=mikerowesoft&form=MSSRP
    >
    > wiec tak jakby Microsoft ;)

    A ten Mike z Polski jest ? Bo chyba o polskie prawoi chodziło...

  • 16. Data: 2010-11-02 08:55:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > A Polsat nie jest/nie był polski ?

    chodzilo mi o to, ze przez lata funcjonowala strona polsat.pl i
    polsat.com.pl jedne telewizyjna, a druga jakiejs innej firmy

  • 17. Data: 2010-11-02 10:53:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > chodzilo mi o to, ze przez lata funcjonowala strona polsat.pl i
    > polsat.com.pl jedne telewizyjna, a druga jakiejs innej firmy

    No ale czy któraś z nich nie jest/nie była polską ?! Bo polskie prawo jakby
    lepiej traktuje firmy międzynarodowe niż rodzime.

  • 18. Data: 2010-11-03 12:31:53
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 30.10.2010 21:08, Tomasz Chmielewski wrote:
    > mikerowesoft.com przekierowuje do
    http://www.bing.com/search?q=mikerowesoft&form=MSSRP
    > wiec tak jakby Microsoft ;)

    Right. przez pomyłkę sprawdziłem whois mikerowsoft.com (Row bez "e"),
    która była poza wspomnianym sporem. Ocenę postrzymuję.

    mi