  • 1. Data: 2005-07-05 14:00:10
    Temat: Remont we wspólnocie
    Od: m...@s...pl

    Otrzymałem pismo od zarządcy wspólnoty w sprawie udostępnienia
    mieszkania w związku z koniecznością wymiany pionu kanalizacyjnego
    (pęknięcie rury w mieszkaniu niżej. Oczywiście zakładam, ze w związku z
    tym będzie trzeba naruszyć pomieszczenie mojej łazienki. Jakie kroki
    powinienem podjąć w celu właściwej realizacji tego "zabiegu". Czy
    powinienem postawić jakieś warunki jeżeli dojdzie do uszkodzeń ? Czy
    można egzekwować zwrot kosztów w przypadku konieczności naprawy
    powstałych uszkodzeń (terakoty)od wspólnoty ?