  • 21. Data: 2008-08-08 23:13:37
    Temat: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Aug 2008, ToMasz wrote:

    > instrukcja ma 15 stron, na 16 są krótkie warunki gwarancji, kilka
    > wyąłczeń, pieczątka podpis. ZONK polega na tym ze klient dostaje produkt
    > (złożony acz nieskomplikowany), i w świetle prawa, wolno mu olać te 16
    > stron, zepsuć urządzenie i rządac zwrotu gotówki.....

    Przecież TAK Ci chyba nikt nie napisał?
    Moje zastrzeżenie widziałeś: źle, że instrukcja wygląda tak jakby
    była częścią gwarancji.
    Ale IMVHO uznania, że JEDNAK jest to odrębny dokument to nie
    przekreśla, jedynie wprowadza wątpliwości.

    Konsumencka niezgodność z umową ma zastosowanie, kiedy - jak sama
    nazwa wskazuje - towar jest NIEZGODNY Z UMOWĄ!
    A użytkowanie wbrew instrukcji powoduje, że niezgodności dopuszcza
    się klient, czyli towar był ZGODNY z umową a klient go zepsuł!

    OT: niemniej człowiek się czasem uczy... nie zawsze oszczędność
    papieru jest zalecana, jak widać.

    pzdr, Gotfryd