  • 11. Data: 2009-08-07 13:17:13
    Temat: Re: Reklamacja zarowek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > incydentem, a zarowka byla wlaczona przez caly czas od daty zakupu -
    > dosc prosto udokumentowac, ze swiecila krocej niz powinna, i ze to
    > jest ta sama, co na rachunku.
    >
    > Co jednak zrobic, jesli zarowka uzywana byla tylko kilka godzin na
    > dobe, dzialala lacznie mniej godzin niz powinna, ale od daty zakupu
    > minelo wiecej czasu, niz jest przewidywanego czasu dzialania zarowki?
    >
    > Co zrobic, jesli kolejne kupowane w danym miejscu zarowki swieca
    > krocej niz powinny? Bedzie wiele reklamacji, wiele zarowek, wiele
    > rachunkow za nie i podejrzenie, ze reklamowane sa stare, zuzyte

    a nie masz dodatkowo jakiejs gwarancji czasowej.
    Ja jak kupowałem ostatnio zarowki to wiekszosc miala minimum 2 lata
    gwarancji (z wyłączeniem pracy w miejscach publicznych)

    A co do podawanych danych - pytanie jak sa podane. Bo jezeli podaje sie
    sredni czas siwecenia zarówki w warunkach idealnych, jeszcze najlepiej
    swiecenia ciaglego, to w sumie nic dziwnego ze wlaczana i wylaczana swieci
    krócej.

    Henry Louis Mencken

  • 12. Data: 2009-08-07 13:19:09
    Od: "u" <...@w...yz>

    Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Chyba, ze ta statystyka to pic na wode, zeby nikt nie mogl sie czepic.

    Masz tez watpliwosc, gdzie produkuje sie zarówki i co to jest marketing?
    Jak byk mowa o sredniej w warunkach znanych tylko producentowi.
    Zadbales o ich odpowiednie chlodzenie ? Temperatura w odleglosci np.1mm od
    lampki, bo nie wiem, czy to zarówki halogenowe, ma byc <23 stopnie
    Celsjusza.
    Czas zycie podaje sie dla jednego zalaczenia i ciaglego swiecenia
    Zalaczanie skraca zywotnosc. Masz ogranicznik pradu zalaczania?

  • 13. Data: 2009-08-07 13:20:09
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
    > Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przy zwyklych zarnikowych zarowkach?
    > Nie sadze.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    dlaczego nie sądzisz? w każdym momencie wyłączania następuje chwilowy
    skok napięcia, i możesz nie sądzić ale nie jest to obojętne dla włókna

  • 14. Data: 2009-08-07 13:20:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 15. Data: 2009-08-07 13:22:34
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > incydentem, a zarowka byla wlaczona przez caly czas od daty zakupu -
    > dosc prosto udokumentowac, ze swiecila krocej niz powinna, i ze to jest

    Tobie chodzi o taką zwykłą żarówkę, która kosztuje powiedzmy 80 groszy i
    działa przez kilka miesięcy? Czy o jakiś droższy wehikuł, np.
    specjalizowany do jakiegoś celu?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 16. Data: 2009-08-07 13:22:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

    > Przy zwyklych zarnikowych zarowkach?
    > Nie sadze.

    Nie sądzisz bo? ;)

    j.

  • 17. Data: 2009-08-07 13:25:36
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > a nie masz dodatkowo jakiejs gwarancji czasowej.

    No wlasnie nie mam

> [...]
    > sredni czas siwecenia zarówki w warunkach idealnych, jeszcze najlepiej
    > swiecenia ciaglego, to w sumie nic dziwnego ze wlaczana i wylaczana swieci

    Podany jest sredni czas swiecenia i tyle. Swieca sie w warunkach praktycznie
    idealnych - temperatura pokojowa, slaba wilgotnosc, nie sa wylaczane.

    --
    Jan-xx

  • 18. Data: 2009-08-07 13:36:05
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > Tobie chodzi o taką zwykłą żarówkę, która kosztuje powiedzmy 80 groszy i
    > działa przez kilka miesięcy? Czy o jakiś droższy wehikuł, np.
    > specjalizowany do jakiegoś celu?

    Nie znam sie na nazewnictwie. Chodzi mi o to:

    1. http://www.thelightbulbcompany.co.uk/product/Par38Hi
    Spot120.html . Druga
    od gory,

    i o to:

    2. Osram Halopar 16, 35w.

    --
    Jan-xx

  • 19. Data: 2009-08-07 13:40:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 15:04:34 +0200, u napisał(a):
    > Zapewne.
    > Problemem sprzedawcy jest znikoma cena żarówki i marny zarobek na sztuce.
    > Niebawem zostaną przymusowo zamienione na ekologiczne, drogie świetlówki i
    > zawracacze dupy będą ukontentowani.

    Za niecały miesiąc :) I warto podkreślić że będą "ekologiczne" a nie
    ekologiczne :)

    Ja tam z każdą wizytą w marketach robię zapasy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2009-08-07 14:02:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Podany jest sredni czas swiecenia i tyle. Swieca sie w warunkach
    > praktycznie idealnych - temperatura pokojowa, slaba wilgotnosc, nie sa

    24h na dobe?

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"