  • 31. Data: 2010-07-30 23:06:02
    Temat: Re: Reklamacja - polecony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jul 2010, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:i2ongp$k5e$1@news.onet.pl Liwiusz

    > W jaki sposób w razie podejmowania roszczenia wykazać co było w liście?
    > 348 świadków mieć przy zaklejaniu i nadawaniu, filmować czy co?

    Gdzieś był opis w postaci "cyrku z notariuszem".
    Notarialnie skopiowane pismo (znaczy notariusz sporządził odpis)
    w obecności notariusza położono na podłodze pomieszczenia, na oczach
    sekretariatu wrażej firmy (a notariusz odnotował że "mogli się zapoznać").

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2010-07-30 23:22:58
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-31 00:17:59 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:i2vimg$s27$2@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    > Potrafiłbyś to ostatnie twierdzenie udowodnić?
    > Poza tym pisze się "zdarzyło".

    1. przepraszam za błąd - nic mnie nie usprawiedliwia.
    2. nie mam najmniejszego zamiaru robić niczego w tej kwestii, nim nie
    zaczniesz prawidłowo analizować tego przypadku.

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2010-07-30 23:24:32
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-31 00:19:01 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:i2vin1$s27$3@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    > Nie chce mi się. Skoro od razu prostych rzeczy nie kapujesz...

    Tak, nie rozumiem dlaczego zakładasz, że działasz na swoją szkodę.
    Patent jest prosty i działa, ale robisz złe założenie i walczysz sam ze sobą.
    Jeśli chcesz jak dorosły porozmawiać, to cię naprowadzę.
    A jeśli nie chcesz/nie potrafisz, to nie zmuszaj się.

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2010-07-30 23:49:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i2vmvg$9bf$2@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    pisze:

    > Tak, nie rozumiem dlaczego zakładasz, że działasz na swoją szkodę.
    > Patent jest prosty i działa, ale robisz złe założenie i walczysz sam ze
    > sobą. Jeśli chcesz jak dorosły porozmawiać, to cię naprowadzę.
    W ramach życzliwego rewanżu życzę ci dorosłości, doświadczenia, wiedzy i
    jednocześnie proponuję to samo.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2010-07-30 23:53:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1007310104160.1964@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

> [...]
    > w obecności notariusza położono na podłodze pomieszczenia, na oczach
    > sekretariatu wrażej firmy (a notariusz odnotował że "mogli się zapoznać").
    To faktycznie cyrk.
    Może już raczej złożyć pismo z kopią u notariusza (wszak to osoba-instytucja
    zaufana) i niech on wyśle z pieczęciami odpowiednimi, a depozytariuszowi
    zlecenia poświadczy iż to uczynił?

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2010-07-30 23:53:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i2vmsi$9bf$1@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    pisze:

    > 1. przepraszam za błąd - nic mnie nie usprawiedliwia.
    Drobiazg, zdarza się prawie każdemu. Byle nie za często.

    > 2. nie mam najmniejszego zamiaru robić niczego w tej kwestii, nim nie
    > zaczniesz prawidłowo analizować tego przypadku.
    Jakiego znowu przypadku?
    Napisałeś ogólnikowo, że nie zdarzyło się aby sąd odrzucił tego typu dowód.
    Nie chcesz, to nie udowadniaj, wcale mnie to nie zadziwia, bo nie masz jak.

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2010-07-31 08:26:46
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-31 01:53:59 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:i2vmsi$9bf$1@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    > Jakiego znowu przypadku?

    Tego przypadku, w którym chcesz coś załatwić i chcesz mieć jakiś dowód.
    Ty przyjąłeś, że będziesz działać na swoją niekorzyść.
    I dlatego wyniki masz dziwne.

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2010-07-31 08:28:16
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-31 01:49:36 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:i2vmvg$9bf$2@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    > W ramach życzliwego rewanżu życzę ci dorosłości, doświadczenia, wiedzy
    > i jednocześnie proponuję to samo.

    Proponujesz mi bym przeczytał co napisałem?
    Wiem co.
    I wiem dlaczego.

    Skup się - składasz wypowiedzenie.
    Bo ci na tym zależy.

    A teraz wyjaśnij dlaczego przyjmujesz, że nie składasz, nie wysyłasz i
    ci nie zależy.
    Bez tego nie ruszymy dalej.

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2010-07-31 15:20:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i30mo6$naj$2@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    pisze:

    > Tego przypadku, w którym chcesz coś załatwić i chcesz mieć jakiś dowód.
    > Ty przyjąłeś, że będziesz działać na swoją niekorzyść.
    > I dlatego wyniki masz dziwne.
    Nie wiem o co ci chodzi i nie chce mi się domyślać - pisz jasno.
    A ciężar dowodu spoczywa na tym, kto wali jakąś tezę.

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2010-07-31 15:30:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i30mr0$nam$1@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    pisze:

    > Proponujesz mi bym przeczytał co napisałem?
    Nie zaszkodzi.

    > Wiem co.
    Na pewno?

    > I wiem dlaczego.
    Czyżby?

> [...]
    > Bo ci na tym zależy.
    > A teraz wyjaśnij dlaczego przyjmujesz, że nie składasz, nie wysyłasz i ci
    Skup się teraz.
    Popełniasz błąd przypisując mi swoje konfabulacje.
    Dokonując czynności takiej jak np. wypowiedzenie należy przewidzieć, w jaki
    sposób jego adresat może próbować się uchylić od jej skutków, ew. ze zwykłej
    złośliwości utrudnić wypowiadającemu realizację zamierzenia. Przewidzenie
    takiej możliwości pozwala się przed nią w jakimś stopniu zabezpieczyć, więc
    jest przejawem roztropności.
    Rozumiesz to choć trochę, bo także próbowałeś coś w tej materii wymyślić
    tyle, że pomysł (kopia poleconego do siebie) był całkowicie chybiony.

    --
    Jotte