  • 1. Data: 2009-07-22 13:16:44
    Temat: Reklamacja czesci samochodowych
    Od: rapt0r <e...@k...pl>

    Witam!

    Kupilem rok temu auto i wymienilem w nim rozrzad (procz kola pasowego
    ktore nie wymagalo wymiany). W marcu tego roku musialem je niestety
    wymienic z uwagi na jakies piski. Zaraz po tej naprawie oddalem auto
    do komisu - robiac przedtem maksymalnie 300km. Auto stalo 4 miesiace w
    komisie (gdzie byly wykonane nim jakies 4 jazdy probne), a w zwiazku z
    wakacjami postanowilem je odebrac.
    Odpalilem je bezproblemowo. Pochodzilo jakies 10-15 minut po czym
    postanowilem sprawdzic temperature i inne kontrolki. Przy ruchu
    kierownica zanikalo mi ladowanie, wiec ciekawy czy to wina akumulatora
    zgasilem silnik. Niestety drugi raz nie udalo sie go juz odpalic. Po
    podniesieniu maski okazalo sie ze wymieniane w marcu kolo z nieznanych
    przyczyn rozlecialo sie, usmiercajac przy okazji pasek klinowy.
    Skontaktowalem sie z mechanikiem, ktory robil ta naprawe (prywatnie
    moj kolega), ktory uzgodnil u dostawcy, ze wymienia mi to kolo w
    ramach gwarancji.
    Zastanawia mnie jednak pasek klinowy, ktory w wyniku awarii stal sie
    bezuzyteczny (ze o podwojnych kosztach naprawy nie wspomne).
    W zwiazku z tym mam do Was pytanie - jak wyglada od strony prawnej
    taki przypadek?
    Mam prawo do czegos czy tylko do zagryzienia zebow i placenia?

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc i pozdrawiam