  • 1. Data: 2009-07-22 12:46:54
    Temat: Prawo autorskie- stawki za artykuł
    Od: "Marek" <e...@i...pl>

    Jakie są stawki za napisany artykuł, opowiadanie. Wiem, że to zależy od
    ilości słów itd...
    Nie publikowałam odpłatnie moich tekstów, a dostałam taką propozycje. Tylko
    nie wiem na ile mogę się wycenić. Nie chcę też brać marnych groszy.

    Marek

  • 2. Data: 2009-07-22 12:48:36
    Temat: Re: Prawo autorskie- stawki za artykuł
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 14:46:54 +0200, Marek napisał(a):

    > Jakie są stawki za napisany artykuł, opowiadanie. Wiem, że to zależy od
    > ilości słów itd...

    Raczej tego jak płaci wydawca i co to za artykuł czy opowiadanie.
    Z doświadczenia (nie tylko mojego): od 10 do 300 zł za stronę (1800
    znaków) w przypadku początkująco-zaawansowanego pisacza.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 3. Data: 2009-07-22 13:16:56
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Raczej tego jak płaci wydawca i co to za artykuł czy opowiadanie.
    > Z doświadczenia (nie tylko mojego): od 10 do 300 zł za stronę (1800
    > znaków) w przypadku początkująco-zaawansowanego pisacza.

    Dodatkowo za gorące strony +100% jest zwykle. Wydawnictwa mają swoje
    stawki. Zależne od nich tylko. Trzeba być znaną osobą, żeby negocjować
    własne stawki.

    wer

  • 4. Data: 2009-07-22 13:18:39
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Lip, 14:46, "Marek" <e...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Nie publikowałam odpłatnie moich tekstów, a dostałam taką propozycje. Tylko
    > nie wiem na ile mogę się wycenić. Nie chcę też brać marnych groszy.

    Ile moze kosztrwac samochod. Wiem ze liczone jest to od pojemnosci
    silnika.

    W cene wlicza sie:
    - rodzaj platnosci (wierszowka, ilosc znakow, arkuszy)
    - tematyka
    - popularnosc autora
    - jego doswiadczenia
    - wczesniejsze publikacje