  • Data: 2011-12-20 19:13:22
    Temat: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość
    Od: "Ja" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Takie pytanko z czystej ciekawości. Codziennie przechodzę obok sklepu z
    jakimis pamiątkami itp. Na szybie sklepu widnieje wielki napis "Wszystko po
    2,99, albo mniej". Wchodzimy do środka, a tam ceny... 5zł, 15zł, 50zł, a
    nawet ponad 100zł. Ceny jak najbardziej pasuja do artykułów, ale za diabła
    nie pasują do napisu na szybie. Kiedys spytałem sprzedawcy, jak to jest z
    tymi cenami "2,99, albo mniej". Odpowiedział, że to tylko, żeby przyciągnąć
    klientów.
    I tu moje pytanie - czy sklep ma prawo takie cos robić? Przecież to jest
    wprowadzanie potencjalnych klientów w błąd. Oczywiście każdy widzi, jakie są
    rzezywiste ceny, i nikt nikogo nie zmusza do kupowania, ale ile osób
    straciło CZAS, żeby zajrzeć do środka, i przekonać się, że to na szybie to
    sciema?
    Już się cieszę na kolejna wywołana kłutnię :)