eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklama na szybie sklepu, a rzeczywistośćRe: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość
  • Data: 2011-12-20 22:06:45
    Temat: Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-12-20 21:19:58 +0000, "Ja" <j...@s...pl> said:

    >
    > Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:jcqnm1$5bc$2@node2.news.atman.pl...
    >>> Już się cieszę na kolejna wywołana kłutnię :)
    >>
    >> Na kłutnię to ja też :)
    >> Kłuje w oczy :)
    >
    > No dobra. Kłótnię.
    > Mniej kłuje? To odpowiedz merytorycznie na pytanie, zamiast typowo po polsku
    > się czepiać bzdur.


    Czy pozwałeś już Irenę Kühn za książkę "Wszystko czerwone"?
    ;>


    "Wszystko po 2,99" IMHO nie mówi absolutnie niczego - nie wiadomo co
    to jest "wszystko" - wszystko w oknie? wszystko z pierwszego rzędu?
    wszystko na świecie?, ani co oznacza "2,99" - jeśli chodzi o
    kugerradny, to podane przez ciebie ceny mieszczą się w limicie.


    Pytanie nie brzmi, czy sklep tak może, tylko czy napis na szybie jest
    ofertą handlową.


    --
    Bydlę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1