eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklama na szybie sklepu, a rzeczywistośćRe: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość
  • Data: 2011-12-21 10:12:36
    Temat: Re: Reklama na szybie sklepu, a rzeczywistość
    Od: "Ja" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jcr0tl$59i$1@inews.gazeta.pl...

    > "Wszystko po 2,99" IMHO nie mówi absolutnie niczego - nie wiadomo co to
    > jest "wszystko" - wszystko w oknie? wszystko z pierwszego rzędu? wszystko
    > na świecie?, ani co oznacza "2,99" - jeśli chodzi o kugerradny, to podane
    > przez ciebie ceny mieszczą się w limicie.

    Co za debilny argument. Byłeś kiedyś w sklepie? Nie? To moze sprobuje ci
    pomoc. Wyobraz sobie, ze jestes klientem (chociaz wszystko wskazuje na to,
    ze mozesz miec z tym problem). Przechodzisz obok sklepu, i widzisz w
    witrynie, ze "wszystko po 2.99".
    Co pierwsze ci przychodzi do glowy? Ze wszystkie artykuly w tym sklepie,
    prawda?
    No chyba, ze TOBIE przyjdzie do glowy to, co napisales wyzej. To w takim
    razie moze czas pomyslec o wizycie u psychiatry.
    Ja sie pytam o podstawe prawna do takich napisow, a ty mi wyjezdzasz z
    jakimis kretynizmami. Prawdziwy polak. Gratulacje.
    Mysle, ze nawet kiepski psycholog przejechal by sie po tobie jak walec
    drogowy. Bo masz problemy z kojarzeniem. Strach pomyslec, co by z toba
    zrobil DOBRY psycholog :) Chyba postawil by cie w Sevres pod Paryzem w muzem
    wzorcow jako idealny wzorzec braku kojarzenia.

    Uff. Ale sie wyzylem. I juz dzien jest lepszy :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1