  • Data: 2002-09-26 10:47:49
    Temat: Rejestracja znaku towarowego - gdzie znajdę dziedzinę?
    Od: Ireneusz Niemczyk <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    czy jest gdzieś możliwość sprawdzenia jak zarejestrowane zostało pewne
    słowo? Dostałem informację, iż jest ono zatrzeżonym znakiem towarowym -
    ale jest to też słowo używanne potocznie, więc pewnie zastrzeżenie
    dotyczy jakiejś wąskiej branży. Wiem, że rzecznik patentowy wykona takie
    badanie na moje zlecenie, jednak oznacza to dla mnie koszty. Wolał bym
    ich nie ponosić, tym bardziej że rejestr znaków towarowych musi być
    gdzieś dostępny - tylko gdzie?

    Przeglądnąłem grupe troszeczkę i nie spotkałem takiego problemu, jeżeli
    jadnak był on wcześniej omawiany bardzo proszę o wskazanie.

    Pozdrawiam,
    Ireneusz Niemczyk.,