  • 11. Data: 2008-06-08 10:37:59
    Temat: Re: Rejestracja znaku towarowego (domeny) w USA i w Polsce
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał
    > no ale 4 lata???

    Jest to możliwe. Nie wiem jak znaki, ale postępowania przed Urzędem
    Patentowym to nawet i 8 lat się toczą, ale to raczej w sprawach, kiedy jest
    badanie stanu techniki światowej np. w patentach.

  • 12. Data: 2008-06-09 09:26:51
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 07 Jun 2008 15:49:55 -0700, Paweł Marcisz napisał(a):

    > I tak ochrona jest już od daty zgłoszenia.

    Pod warunkiem wniesienia opłaty ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 13. Data: 2008-06-09 09:27:45
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 07 Jun 2008 20:00:02 +0000, Tusiek napisał(a):

    > Czy istnieją w Polsce firmy pośredniczące, zajmujące się rejestracją
    > znaków towarowych w USA? A może warto dokonać takiej rejestracji
    > samodzielnie?

    Po pierwsze uważaj na różnych pośredników. Po drugie -- na taki znak nie
    będziesz miał ochrony w Polsce i w UE (chyba że są jakieś bilateralne
    umowy między poszczególnymi państwami i USA).

  • 14. Data: 2008-06-09 16:06:53
    Od: "Tusiek" <t...@g...pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisał(a):

    > Po pierwsze uważaj na różnych pośredników. Po drugie -- na taki znak nie
    > będziesz miał ochrony w Polsce i w UE (chyba że są jakieś bilateralne
    > umowy między poszczególnymi państwami i USA).

    Jasne. A znasz jakieś firmy godne polecenia, którym można zaufać w tej
    sprawie? Chodzi o pośrednika, który podpowie co i jak, doradzi...

  • 15. Data: 2008-06-09 18:51:27
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 09 Jun 2008 16:06:53 +0000, Tusiek napisał(a):

    > Jasne. A znasz jakieś firmy godne polecenia, którym można zaufać w tej
    > sprawie? Chodzi o pośrednika, który podpowie co i jak, doradzi...

    Kancelaria Rzecznika Patentowego.

  • 16. Data: 2008-06-09 19:38:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 9 Jun 2008 16:06:53 +0000 (UTC), Tusiek napisał(a):

    > Jasne. A znasz jakieś firmy godne polecenia, którym można zaufać w tej
    > sprawie? Chodzi o pośrednika, który podpowie co i jak, doradzi...

    Nie ma w Twoim miescie rzeczników patentowych? Za cene porady ~200 zl
    otrzymasz informacje od kompetentnej osoby.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl