  • Data: 2011-04-30 07:47:33
    Temat: Rejestracja VIDEO na cudzym terenie, z mojego samochodu
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Opis sytuacji: mam nietypowy system w samochodzie złożony z kilku
    mini-kamerek, które po wykryciu ruchu rejestrują przez szyby rejestrują
    obraz wokół samochodu przez kilkanaście minut wraz z dźwiękiem.

    Jak teraz wygląda kwestia wykorzystania materiału nagraniowego w
    zgłoszeniu na Policję?

    Np. widać że idzie gość, widać, że się zatrzymał obok mojego samochodu,
    coś tam majstruje ale nie wiadomo do końca co robi, po czym ja rano
    stwierdzam że jest szkoda.

    Albo nagrywam podoba sytuację ale na obcym terenie.

    Jak by takie zgłoszenie wyglądało w praktyce?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki