    From: "Rajmund Wrotek" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Recepta wystawiona (chyba) dobrze
    Date: Wed, 17 Jan 2007 14:10:32 +0100

    Dziwna sprawa z tymi aptekami. Szukając specyfiku odwiedziłem kilka aptek. W
    każdej było coś nie tak. Albo leku nie było, albo był ale tylko jedno
    opakowanie...
    W końcu trafiłem do apteki x. Pani aptekarka (czy jak tam się ona zowie)
    popatrzyła na receptę i oświadczyła, że lek sprzeda ale za 100%, bo "recepta
    nie ma jakiegoś numeru".
    Zdziwiłem się, bo numery były i kody kreskowe też :-)
    Pani aptekarka wskazała na ten kod kreskowy i oświadczyła, że w kodzie
    czegoś tam nie ma i nie sprzeda inaczej niż za 100%.

    Poszedłem do innej apteki i ... bez problemu kupiłem to co chciałem. Recepta
    okazała się prawidłowa i miała wszystkie numery.
    Zastanawiam się, czy czasami pani aptekarka nie chciała ode mnie wyłudzić
    pełnej odpłatności zasłaniając się wymyślonym błędem na recepcie?

    Czy takie "coś" można komuś zgłosić?

    Jeżeli to rzeczywiście próba wymuszenia na mnie pełnej odpłatności to warto
    o tym komuś powiedzieć, bo nie ma nic gorszego jak korzystanie na niedoli
    ludzi chorych.

    A może im szyby powybijać :-)