  • 1. Data: 2003-06-30 13:16:15
    Temat: Reasumpcja postanowienia
    Od: "Kaktus8" <k...@t...pl>

    Witam
    By się nie rozwodzić przejdę do rzeczy:

    Jakie środki odwoławcze przysługują stronie w sytuacji gdy Sąd dokonuje
    reasumpcji swojego postanowienia. i dowód odrzuca?

    postanowienie Sądu składało sie z dwóch części:
    a. przedłożenia dowodu
    b. w zakresie ustalonym na sali Sądowej ????

    Pełnomocnik strony pozwanej przedstawił dowód poświadczając za zgodność "ze
    stanem rzeczywistym"
    Wykazałem, że jest to nieprawdą i złożyłem stanowczy protest. Sąd
    solidaryzując się chyba z pełnomocnikiem by
    nie nadawac dalszego rozgłosu sprawie dokonał reasumpcji swojego
    postanowienia.

    Mam figę a potrzebny mi kokos

    Będę wdzięczny za jakąkolwiek sugestię

    Pozdrawiam szanowne grono