  • 1. Data: 2003-06-30 12:37:44
    Temat: Problem z gazem na działce
    Od: "Grzegorz Kowalski" <g...@w...pl>

    Witam
    mam taki dziwaczny problem - pomóżcie !!!!
    Mam działkę przez którą parę lat temu gazownia przeciągnęła gazociąg.
    Z nieoficjalnego źródła wiadomo mi, iż nie zapłacono za nią odszkodowania
    (wiem, iż sie należy, gdyż wartość działki spada).
    Kiedyś robiono tak iż jakaś X osoba podpisywała umowę, że była zgoda
    właściciela i było ok.

    Pytanie
    Gdzie mogę znaleźć tą umowę (prawdopodobie gazownia ma ją ale raczej nie
    będzie chcetna mi jej okazać) ??
    Pomóżcie, albo poradźcie

    Z poważaniem
    Grzegorz K.

  • 2. Data: 2003-06-30 14:25:49
    Temat: Re: Problem z gazem na działce
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Grzegorz Kowalski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > właściciela i było ok.
    >
    > Pytanie
    > Gdzie mogę znaleźć tą umowę (prawdopodobie gazownia ma ją ale raczej nie

    osobiście to podejrzewam, że jeżeli od daty położenia
    rury minęło ponad 5 lat to możesz sobie darować starania,
    ale ten termin sprawdz,
    a co odszkodowania to i tak należało sie temu właścicielowi
    za władania którego rure położono a nie późniejszemu nabywcy

    poza tym za mało szczegółów podałeś aby temat zgłębiać

    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-06-30 17:37:58
    Od: "Grzegorz Kowalski" <g...@w...pl>

    wiesz również sie tak mi wydaje, ale znajomy gostek co siedzi w budowlance
    co wydaje zezwolenia budowlane mówi że gazownia polubownie chce teraz
    załatwiać takie sprawy
    a o jakie szczegóły by tutaj chodziło, bardzo chętnie podam jeżeli to coś mi
    pomoże

    pozdrawiam
    grzegorz k.

  • 4. Data: 2003-06-30 19:31:27
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    chętnie podam jeżeli to coś mi
    > pomoże
    >
    > pozdrawiam
    > grzegorz k.

    ja ci wszystko wyłożę jak kawę na ławę
    a ty skasujesz np. 20.000 zł
    a co ja z tego mam, że 20 lat przesiadywałem nad
    papierami i latałem po uczelniach ?

    nie ma lekko, tego konstytucja jeszcze nie zapewnia,
    za doradztwo fachowe należy się wynagrodzenie,
    i tak domyślni mogą kasę zaoszczędzic na podstawie
    lektury tej grupy,

    pzdr,
    JarekM

  • 5. Data: 2003-06-30 21:07:05
    Od: "Grzegorz Kowalski" <g...@w...pl>

    jednak cały kraj jest tak materialnie zbudowany, no cóż
    ja jeszcze udzielam rad jakby gratis może dorosne do Twojego wieku i
    zrozumiem iż nie ma to sensu

    pozdrawiam
    grzegorz k.

  • 6. Data: 2003-07-01 05:54:26
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    > jednak cały kraj jest tak materialnie zbudowany, no cóż
    > ja jeszcze udzielam rad jakby gratis może dorosne do Twojego wieku i
    > zrozumiem iż nie ma to sensu

    kolega nich sie nie gorączkuje,
    po prostu grupa nie załawi wszystkiego a sprawę i tak
    trzeba rozwiązac z uzyciem siły fachowej na miejscu
    czyli tam gdzie ta nieruchomość

    tutaj to mozna wskazać na kierunek dalszych poszukiwań
    a nie doradzac w sprawie mienia wartości nieokreślonej
    i w nieustalonym stanie prawnym idt, itp ...

    jak idziesz do dentysty to i tak wiesz co zrobi
    a płacisz np 80 zł/godz,
    a może zamiast udać się do dentysty
    to lepiej pogaworzyc o dziurze w zębie na
    jakiejs grupie ?

    ja tam juz wolę dentyste,
    i to właśnie chciałem przekazać,

    pzdr,