eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot zakupionego telewizora plazmowego › Re: zwrot zakupionego telewizora plazmowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot zakupionego telewizora plazmowego
    Date: Thu, 04 Sep 2008 01:25:59 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 60
    Message-ID: <g9n6ef$jll$1@inews.gazeta.pl>
    References: <48bec742$0$12122$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: gfp58.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1220484367 20149 83.12.145.58 (3 Sep 2008 23:26:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Sep 2008 23:26:07 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 080903-0, 2008-09-03), Outbound message
    In-Reply-To: <48bec742$0$12122$f69f905@mamut2.aster.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.16) Gecko/20080708
    Lightning/0.8 Thunderbird/2.0.0.16 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:551868
    [ ukryj nagłówki ]

    sebek pisze:

    > witam

    Hej.

    > zakupiłem telewizor plazmowy Samsunga w sklepie internetowym.

    1. Kupiłeś przez internet

    > chcialem
    > odebrac go osobiscie, jednak z uwagi na rozmiary nie udalo mi sie (nie
    > miescil sie w samochodzie) - odebralem tylko fakture

    Kupowałeś jako szary Kowalski czy na firmę?

    > natomiast sprzet
    > dostarczyl mi sprzedawca. za darmo, z uwagi ze pudelko bylo nie w
    > najlepszym stanie. bedac w lokalu sprzedawcy mialem mozliwosc obejrzenia
    > towaru ale nie skorzystalem.

    Było nie przyjmować uszkodzonego (wiem, łatwo mówić jak nie mnie to
    dotyczyło)

    > po rozpakowaniu i ogledzinach w domu okazalo sie ze telewizor ma wade
    > wynikajaca najprawdopodobniej z niedokladnosci wykonania - jest to skaza
    > na krawedzi ekranu i szklanej jego obudowy. zglosilem to sprzedawcy,
    > ktory stwierdzil ze samsung moze nie uznac wady za kwalifikujaca do
    > wymiany, gdyz nie powoduje ona pogorszenia jakosci towaru. okazalo sie
    > przy okazji ze gwarancja telewizora nie jest realizowana w Polsce.

    Powiedz coś więcej o tej wadzie, jeżeli nie jest to jakiś Twój wymysł i
    nie widziałeś tego podczas kupowania (to słynne "wady o których na
    zdrowy rozsądek powinien wiedzieć kupujący") to oddaj na pdst.
    niezgodności towaru z umową do sklepu gdzie kupowałeś.

    > telewizor byl wyjmowany z pudla i podlaczany do kablowki. podczas
    > rozpakowywania uszkodzilem pudlo.
    > czy moge skorzystac z prawa zwrotu towaru bez podania przyczyny?
    > po lekturze http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=75
    > stwierdzam, ze tak, a sprzedawca moze mnie obarczyc jedynie kosztami
    > zwiazanymi ze zniszczeniem pudla.

    Oj. nie wydaje mi się. Uszkodziłeś pudło to lipa. Ale nie ch mądrzejsi
    ode mnie się wypowiedzą.

    > tak naprawde zalezy mi na wymianie egzemplarza, jednak licze sie z
    > negatywna odpowiedzia. czy piszac do sprzedawcy z propozycja wymiany i
    > grozac ewentualnym zwrotem nie strzelam sobie w kolano?

    Jeżeli chcesz oddać to nie możesz go reklamować :)
    Najpierw spróbuj oddać (10 dni) jak się nie uda to reklamuj na podstawie
    niezgodności

    > pozdrawiam
    > seba


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1