  • Data: 2004-08-25 18:06:22
    Temat: Re: zwrot towaru niepełnowartościowego wady fabryczne
    Od: "..::SebOLO::.." <p...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tez akurat jednym z moich zajec jest fotografia.
    > Nie wiem jak ten aparat sie zachowuje, ale czasem to wina osoby, a raczej
    > jej nie znajomosc sztuki fotografowania.
    > Co do kolorow, czy masz dobrze ustawiony balans bieli? albo ISO?
    > co do ostrosci, to zalezy, czy jest to punktowe mierzenie ostrosci, czy
    > srednio-wazone.
    > Wiec zanim zaczniesz robic awanture ocen wszystko obiektywnie.

    Zgadzam sie calkowicie - aparat cyfrowy to juz zupelnie inna
    sztuka fotografowania. Wystarczy, ze komus za mocno rece "lataja"
    podczas fotografowania i juz po ostrosci. Bardzo wazne jest rowniez
    wlasciwe ustawienie wszystkich opcji...

    Nalezy takze pamietac o tym, ze jest na rynku mnostwo aparatow cyfrowych
    ktorych zdjecia pozostawiaja wiele do zyczenia i nalezy dokladnie
    sprawdzic wszelkie informacje na teamt aparatu zanim sie go kupi.

    Co do reklamacji to wszystko pozostaje w gesti producenta, gdyz nie ma on
    prawnego obowiazku zwrotu pieniedzy, ani wymiany na inny model...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/