eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony pikselRe: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-05 11:41:35
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski napisał(a):
    > In article <crgall$b9d$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:
    >
    >
    >>heh no jak nie ? jak najbardziej nie jest to wada, skoro sprzet
    >>zachowuje zdolnosci, funkcjonalnosc i parametry zgodne z obowiazujacymi
    >>na ten sprzet normalmi to jak mozna mowic ze "Wada" jest istotna i
    >>podlega pod niezgodnosc z umowa ?
    >
    >
    > Zależy jak się umówiono.
    >

    Nikt chyba nie daje gwarancji na wyświetlacze LCD jeżeli chodzi o 100%
    działania pikseli.
    Z tego co wiem (a niedawno przejrzałam sporo na ten temat bo planuję
    zakup LCDa) wszystkie firmy zakladają jakąś tam dopuszczalną ilośc
    uszkodzonych pikseli (czasem licza dopuszczalnych uszkodzonych pikseli i
    subpikseli jest osobno określana).
    No chyba że można dostac taka gwarancję na jakiś naprawdę hiper super
    drogi sprzęt którym sie akurat nie ineresowałam.
    Czytałam gdzieś, że sama technologia produkcji LCDów nie gwarantuje 100%
    działania pikseli i takie błędy sa po prostu wpisane w urodę LCDów.
    A skoro w gwaranji jest zastrzeżenie że błędy moga być i ile błędów
    kwalifikje do wymiany to akurat niezgodności towaru z umową producentowi
    zarzucic się nie da.

    Maddy

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1