  • Data: 2008-04-10 22:49:53
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "michal.b" <m...@w...cc> szukaj wiadomości tego autora

    news:ftm4lh$2tf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A jakie to ma znaczenie ? Przeciez widzisz co kupujesz.
    nie widze - towar jest zapakowany w taki sposob ze widac tylko czesc,
    jedynie opis na pudelku i kawalek przezroczystego plastiku informuja ze to
    wlasnie powinno pasowac do tego a nie innego modelu telefonu
    chodzi mi o to aby przed zakupem produkt dotknac, przymierzyc czy bedzie
    pasowac

    > Nie ma obowiazku kupowania.

    oczywiscie ze nie ma
    ale jest potrzeba