  • Data: 2004-07-06 19:24:43
    Temat: Re: zwrot prowizji - przedawnienie?
    Od: "328.28.00" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Officeman napisał:

    [...]

    > Za pierwszy rok prowizje wyplaca sie z gory i w momencie kiedy klient
    > zrezygnuje (w ciagu tego roku) nalezy ja zwrocic, Problem w Tym ze
    > towarzystwo ubezp. nie robilo w tej sprawie nic przez 4 lata!

    niewydaje mi sie aby bylo stosownym 'rozdrapywanie ran'.
    chociaz w przypadku 'szalu' zapisow, akwizycji na II filar
    czesc Towarzystw kategorycznie zarzadalo zwrocenia wynagrodzenia
    w przypadku, kiedy umowy byly fikcyjne, etc.

    Szczerze nie umiem doradzic, moze trzeba sie trzymac Sebola
    i zapomniec o sprawie. :)

    "A niech se tam pisza, coż mi tam" :)

    R,
    --