  • 1. Data: 2004-07-05 19:47:38
    Temat: zwrot prowizji - przedawnienie?
    Od: "Officeman" <officeman@[no***spam]wp.pl>

    Witam wszystkich
    moj problem jest natepujący?
    w 1999 roku podpisalem umowe posrednictwa ubezpieczeniowego, a w roku 2000
    zawarlem 2 polisy ubezp. na zycie po czym klienci przestali placic i polisy
    wygasly okolo marca 2000 r. Umowe z Tow. ubezpieczeniowym rozwiazalem w
    lutym 2001 roku (na pismie)
    Dzisiaj tj 05.lipca.2004 roku dostalem pismo o zwrot prowizji pobranych z
    w/w polis.
    Dostalem faktury do podpiania (nie prowadze od dawna dzialalnosci) pismo w
    ktorym uznaje należnosci i sie ze wszystkim zgadzam (podejrzane :) )oraz
    wezwanie do zaplaty.

    Pytanie brzmi, czy moja naleznosc sie przedawnila i czy towarzystwo majac u
    siebie wielki balagan (wczesniej nie bylo jakichkolwiek pism w tej sprawie)
    probuje, liczac na moja naiwnosc, odzyskac naleznosci?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-07-05 20:19:00
    Temat: Re: zwrot prowizji - przedawnienie?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2004 21:47:38 +0200, Officeman naskrobał(a):

    > Pytanie brzmi, czy moja naleznosc sie przedawnila i czy towarzystwo majac u
    > siebie wielki balagan (wczesniej nie bylo jakichkolwiek pism w tej sprawie)
    > probuje, liczac na moja naiwnosc, odzyskac naleznosci?

    tak :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-05 22:45:16
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Officeman napisał:

    [...]

    Nie wnikam w szczegoly, ale przypadkiem prowizja
    nie byla zaplata za Twoja prace. Wg mnie tak.
    Krotko, prowizji wiecej niedostaniesz bo Klient
    juz nie ma polisy - jezeli prowizja byla wyplacana
    np. co rocznie.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 4. Data: 2004-07-06 04:52:14
    Od: "Officeman" <officeman@[no***spam]wp.pl>

    Użytkownik "328.28.00" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie byla zaplata za Twoja prace. Wg mnie tak.
    > Krotko, prowizji wiecej niedostaniesz bo Klient
    > juz nie ma polisy - jezeli prowizja byla wyplacana

    Za pierwszy rok prowizje wyplaca sie z gory i w momencie kiedy klient
    zrezygnuje (w ciagu tego roku) nalezy ja zwrocic, Problem w Tym ze
    towarzystwo ubezp. nie robilo w tej sprawie nic przez 4 lata!

  • 5. Data: 2004-07-06 19:24:43
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

> [...]

    > zrezygnuje (w ciagu tego roku) nalezy ja zwrocic, Problem w Tym ze
    > towarzystwo ubezp. nie robilo w tej sprawie nic przez 4 lata!

    niewydaje mi sie aby bylo stosownym 'rozdrapywanie ran'.
    chociaz w przypadku 'szalu' zapisow, akwizycji na II filar
    czesc Towarzystw kategorycznie zarzadalo zwrocenia wynagrodzenia
    w przypadku, kiedy umowy byly fikcyjne, etc.

    Szczerze nie umiem doradzic, moze trzeba sie trzymac Sebola
    i zapomniec o sprawie. :)

    "A niech se tam pisza, coż mi tam" :)

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 6. Data: 2004-07-06 20:41:26
    Od: "Officeman" <officeman@[no***spam]wp.pl>

> [...]
    > w przypadku, kiedy umowy byly fikcyjne, etc.
    >
    > Szczerze nie umiem doradzic, moze trzeba sie trzymac Sebola

    wyjasnienie:
    umowy byly na III filar czyli dobrowolne ubezpieczenie na zycie i nie byly
    fikcyjne :)

  • 7. Data: 2004-07-06 20:59:58
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

> [...]

    > wyjasnienie:
    > umowy byly na III filar czyli dobrowolne ubezpieczenie na zycie i nie byly

    poprzedni opis byl jedynie przykladem :)
    zle mnie zrozumiales.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com