  • Data: 2007-07-13 13:30:35
    Temat: Re: zwrot laptopa
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolego Ty przeciez piszesz o kupnie na odległość, a sprawa dotyczy
    > zakupu w sklepie na miejscu.

    Tak... nie przyszlo mi do glowy zeby nie sprawdzic kupowanego laptopa na
    miejscu w sklepie!
    Z tego wzielo sie moje przypuszczenie ze zakupil towar wysylkowo.
    Zreszta "to wiec kupilem prawie w ciemno bo nie widzialem go na zywo"
    wskazuje ze nie mial mozliwosci sprawdzenia.
    Swoja droga dziwie sie ze znajomy wlasciciel sklepu taki syf mu sprzedal, a
    poszedl do niego tylko po rade!

    Jesli faktycznie odebral ze sklepu nie ogladajac go to jest sobie winny.
    Ale nie sadze zeby dajac 4k za lapka byl az tak malo rozsadny.

    Steel