  • Data: 2009-03-15 16:40:40
    Temat: Re: zwrot kosztów i utraconych dochodów świadka w sądzie
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sąd nie zwraca za żaden hotel, nie wyliczaj utraconych dochodów, bo to
    nikomu do niczego nie potrzebne.

    Sąd zwraca na podstawie art. 619 par 1 k.p.k. zwrot kosztów za
    przejazd pociągiem PKP w 2 klasie + dana stawka diety i ryczałtu w
    zależności
    od ilości poświęconych godzin od wyjazdu do domu do powrotu do niego.
    Ryczał wynosi jakieś 4,6 zł, a diety od 11 zł do chyba 36, ale
    dokładnie nie pamiętam.
    Mogę jutro sprawdzić w pracy.