eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot gotowki/wymianaRe: zwrot gotowki/wymiana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!sz
    maragd.futuro.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.polbox.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof Muszkiet" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot gotowki/wymiana
    Date: Mon, 29 Dec 2003 22:18:18 +0100
    Organization: Swiat Internet S.A. - Grupa Netia
    Lines: 16
    Message-ID: <bsq5lq$bnp$1@news.polbox.pl>
    References: <bsq4d1$965$1@news.polbox.pl> <bsq53a$s6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.216.82.1
    X-Trace: news.polbox.pl 1072732666 12025 213.216.82.1 (29 Dec 2003 21:17:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Dec 2003 21:17:46 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:184773
    [ ukryj nagłówki ]


    > 1. karta gwarancyjna - ona decyduje o uprawnieniach
    krotko mowiac przez 3 lata bezplatne naprawy ktore wystapia w czasie
    normalnej eksploatacji....ale tak na dobra sprawe to zegarka nie mialem na
    reku nawet przez 15 minut....
    Jak dla mnie to trohce smiesze zebym zegarek ktory nie ma 1 doby oddac na
    naprawe gwarancyjna
    Wiadomo ze kupujac nie jestem zawsze w stanie sprawdzic wszystkiego na
    miejscu, bo wynikaloby z tego ze to juz musialo nie dzialac a ja to
    "wykrylem" po przyjsciu do domu.Oczywiscie nie moge zakladac ze sprzedawca
    ukryl jakies wady.

    Pozdrawiam
    Krzys


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1