  • Data: 2002-07-01 21:36:41
    Temat: Re: zwolnili mnie z pracy :( - moze nie do konca prawnie ? ;)
    Od: "Dardas" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Orfant Orfanter" <o...@k...net.pl> wrote in message

    Jeszcze jedno pytanko, wszystko anulowalem, przyjalem wypowiedzenie od
    pracodawcy i tu widze jeszcze 1 szanse: pracodawca karze mnie za wykryte
    "przestepstwo", wykryto 27.05.200002, pismo z kara wystawione 27.06.2002,
    odbior pokwitowany przeze mnie 28.06.2002 - czyli powyzej miesiaca - w koncu
    liczy sie chyba data dostarczenia do mnie tego pisma tak ?
    Bo jak tak, to niech mi skocza ... :))))

    Dardas