eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu › Re: zwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie z pracy, zwrot kosztow za paliwo z nadwyzki w spalaniu
    Date: Thu, 2 Sep 2010 07:43:01 +0000 (UTC)

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:i5mjf3$5rd$1@mx1.internetia.pl bartek

    > Facet bierze auto, czyli mienie firmy. Zostaje spisany protokół ile
    > auto ma na liczniku. Facet jedzie gdzieś tam, wyjeżdżając dba o
    > udokumentowanie stanu licznika w momencie wyjazdu oraz stanu paliwa.
    > Jeśli przeżyje podróż, to wraca. Dba o udokumentowanie stanu
    > licznika po powrocie oraz ilość zakupionego i pozostałego paliwa.
    > Wykazanie przepału to już raczej trudne nie jest. No to wykazuje i
    > przedstawia pracodawcy na piśmie. Na wszystko, oczywiście, ma kopie.
    > Na koniec pracy protokół zdawczo-odbiorczy.

    No i okej, udokumentował i wyszło że samochód spalał tyle a tyle.
    14 litrów zamiast tych 7,25.
    Wiadomo, skoro mu takie spalanie wyszło, pewnie "sprzedawał
    oszczędności".

    Inna sprawa że podpisywanie takiego dokumentu "polityki transportowej"
    w której się powołują na spalanie podawane przez producenta, jest z
    deka nierozsądne.
    Widział ktoś kiedyś samochód który w normalnym ruchu spala tyle co
    podaje producent w folderach?
    Ja jak widzę w folderze: trasa 5 litrów, miasto 10, średnia 7, to
    przyjmuję zawsze że średnia wyjdzie taka jak to spalanie podawane w
    mieście, o dziwo stosunkowo często się takie przybliżenie sprawdza...

    > A faktura? Z której powinien zrobić sobie ksero?

    W przypadku takich płatności kartą "na firmę" można z koncernem się
    umówic na wystawianie faktur zbiorczych za cały miesiąc, i wtedy taki
    tankujący faktury nie widzi, przychodzi ona do firmy.

    --
    Pozdro
    Massai