  • Data: 2006-10-26 15:56:33
    Temat: Re: zrzeczenie się spadku
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie chodzi o wiedzę o długach, a o wiedzę o tym, że stałeś się
    > spadkobiercą, bo inni odrzucili spadek

    Ależ to na jedno wychodzi.
    Sytuacja jest taka - umiera sobie wujek.
    No to - to straszne, co zrobić - takie zycie...
    Po jakimś czasie dzwoni syn wujka i mówi - "właśnie jest sprawa spadkowa, bo
    tato miał długi itp itp...I mysmy własnie się zrzekli spadku..."
    No przecież ja wcześniej nie mam o tym zielonego pojęcia. Jak waszym zdaniem
    mogę to udowodnić ? To paranoja przecież jakaś...
    Jedynym dowodem na ten fakt byłoby chyba nagranie rozmowy telefonicznej ale
    ja rzadko nagrywam :)
    A fakt jest faktem - nie wiedziałem o tym wczesniej.

    pozdr.