    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zostałem oszukany - jak dochodzic praw
    Date: Fri, 26 Oct 2007 15:36:39 +0200

    news:ffslrg$rhi$1@news.onet.pl...

    > Jak myslisz - czemu tylu Polakow wyjezdza do Niemiec czy UK? - nie sa tam
    > przeciuez biznesmenami a po roku kupuja sobie mieszkanie w Polsce (po dwoch,
    > trzech kupiliby i tam).

    chyba w twojej chorej wyobrazni, liczac ze kupili by zapyziala kawalerke w
    wiekszym miescie czy wieksze mieszkanie gdzies na jakims pipidowku, czyli okolo
    150kpln, musieli by tam na zachodzie zarabic min 2400 funtow i odkladac je tylko
    na mieszkanie, nie liczac wydatkow na zycie i utrzymanie tam na miejscu,

    takze nie jest tak slodko
    tez jestem etatowcem, i tez chcialbym zarabiac wiecej, ale sa pewne granice
    zdrowego rozsadku, nawet na zachodzie tak slodko nie jest

    > Tez jest to mozliwe, jednak uwazam, z emalo prawdopodobne. Gdyby dostawal
    > godziwa kase malo prawdopodobne, bny cos takiego zrobil.

    a jakby nie zarabial godziwie, to jak myslisz skad by go bylo stac na domniemana
    lapowe, ewentualnie na otwarcie serwisu, czyli lokal, sprzet itd, jak dla mnie
    taka opcja jest bardziej prawdopodobna

    > Zreszta - jak godziwa kasa to i lojalka powinna byc, wiec znow wracamy do
    > tego, ze Alexander dal ciala.

    i znowu sie mylisz, on pisze ze pracownik odszedl jeszcze zanim stracil
    licencje, od straty licencji minelo kilka miesiecy, wiec jest wysoce
    prawdopodobne, ze lojalka mogla byc i wygasla, lojalki nie sa wieczne

    widzisz jak latwo oceniac i niekoniecznie miec racje, a najprawdopodobniej jej
    wogole nie miec