    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zostałem oszukany - jak dochodzic praw
    Date: Fri, 26 Oct 2007 14:16:40 +0200

    news:ffskds$6li$1@news2.task.gda.pl...

    > to co wg ciebie powinien sie z pracownikiem dzielic pol na pol, a moze
    > wogole oddawac mu wiekszosc zysku?

    Wiesz - praca etatowa powinna dawac tyle kasy, by pracownik tez sie czegos
    dorobil a nie zdychal z glodu.
    Jak myslisz - czemu tylu Polakow wyjezdza do Niemiec czy UK? - nie sa tam
    przeciuez biznesmenami a po roku kupuja sobie mieszkanie w Polsce (po dwoch,
    trzech kupiliby i tam). Widzisz - w rozwinietych krajach na majatek
    biznesmeni pracuja pokoleniami - a u nas taki cwaniaczek jeden z drugim po
    roku juz jezdzi luksusowym autem i buduje wille z basenem - a pracownicy
    dostaja po 500 zl.

    > a jaka masz pewnosc ze pracownik nie zarabial 10kpln, i nie zapragnal
    > calosci, bo byl cwany albo byl pazerna swinia?

    Tez jest to mozliwe, jednak uwazam, z emalo prawdopodobne. Gdyby dostawal
    godziwa kase malo prawdopodobne, bny cos takiego zrobil. Zreszta - jak
    godziwa kasa to i lojalka powinna byc, wiec znow wracamy do tego, ze
    Alexander dal ciala.

    Pozdrawiam
    SDD