  • Data: 2006-06-08 18:01:32
    Temat: Re: zostalem oszukany co robic? prosze o porade
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' napisał(a):
    > Równie dobrze będzie zawierać nic, bo jest stawka zw.
    Jeśli artykuł byłby objęty taką stawką. Ale to jest przypadek dość
    szczególny. Natomiast stawka podstawowa VAT wynosi u nas 22% i dotyczy
    większości artykułów i usług.

    > I jak to połączysz ze stawką zw. i 33500 kontra 15000?

    Nijak. Ze zdania "jestem oszukany na kwote 18 550 plus jego niezaplacony
    podatek vat do urzedu skarbowego od kwoty 18 550." wywnioskowałem, że to
    za słowem "plus" jest niezerowe, a zatem nie jest objęte stawką zw. :->

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____